هدف‌گذاری جذب 1400 حامی طی رمضان در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3964713
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

هدف‌گذاری جذب 1400 حامی طی رمضان در خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: تلاش ما در ماه رمضان سال جاری جذب 1400 حامی برای فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین است.

هدف‌گذاری جذب 1400 حامی طی رمضان در خراسان‌جنوبیاحمد رفیعی، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با اشاره به ادامه طرح پویش ایران همدل اظهار کرد: در اولین روز از ماه مبارک رمضان راه‌اندازی و افتتاح ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی را داشتیم.

وی بیان کرد: یکی از هدفگذاری‌های ما برای رمضان سال جاری تهیه و توزیع 34 هزار و ۹۹۰ سبد غذایی و تهیه و توزیع 500 هزار غذای گرم و افطاری ساده است.

رفیعی با اشاره به طرح پویش ایران مهربان و جذب حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در این طرح هدفگذاری ما جذب حامی جدید جهت حمایت از هزار و 4۰۰ فرزند طرح ایتام و محسنین در ادامه طرح جذب ۲۳ هزار حامی است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که هیچ فرزند یتیمی بدون حامی نباشد، بیان کرد: در این راستا پایگاه‌های جذب حامی در سطح ادارات تابعه کمیته امداد و محل‌های پیش‌بینی شده در مساجد و تکایا در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را خواهیم داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان طرح‌های دیگری چون اجرای طرح نان مهربانی، توسعه مراکز نیکوکاری و اجرای طرح مفتاح الجنه را خواهیم داشت.

رفیعی یادآور شد: نیکوکاران استان برای مشارکت در امور خیرخواهانه در ماه رمضان می‌توانند کمک‌های خود را از طرق ارائه کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* و سامانه نیکوکاری با شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷۷ و اپلیکیشن سنا، ایوا، بام و سکه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، بیان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند واریز کنند.

انتهای پیام
captcha