کانون‌های مساجد برتر یزد در طرح «ایران قوی» تجلیل شدند
کد خبر: 3969590
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

کانون‌های مساجد برتر یزد در طرح «ایران قوی» تجلیل شدند

در مراسمی با حضور امام جمعه و استاندار یزد، از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برتر استان یزد در طرح ملی «ایران قوی» تجلیل شد.

کانون‌های مساجد برتر یزد در طرح «ایران قوی» تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و محمدعلی طالبی استاندار یزد از کانون‌های غدیر یزد و آیت الله حائری میبد به عنوان کانون‌های شایسته تقدیر ویژه رواق سرود و رواق دانش در طرح ملی «ایران قوی» تجلیل شد.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد، 15 اردیبهشت در این مراسم گفت: کانون‌های استان یزد در سال 99 به صورت فعال در طرح ملی ایران قوی حضور داشتند که در رواق‌های مختلف نیز رتبه کسب کردند.

وی افزود: دو کانون غدیر یزد و آیت الله حائری میبد به عنوان دو کانون برتر کشور در بین 25 هزار کانون فرهنگی هنری شناخته شدند که امیدواریم بتوانیم کانون‌های فعال دیگری را در سطح کشور معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام صباغ، مسئول کانون آیت الله حائری میبد نیز در این مراسم گفت: این کانون در تمامی ساحت‌ها فعالیت دارد و در آموزش‌های قرآنی در سنین مختلف به صورت جدی فعالیت داشته است و محور اصلی فعالیت به صورت تخصصی در این بخش بود.

وی گفت: به صورت میانگین، بیش از یک هزار قرآن آموز در کانون داریم که در دوره‌های مختلف در مرکز حضور پیدا می‌کنند.

محسن منشی‌زاده، مدیر کانون غدیر یزد نیز در این مراسم گفت: کانون غدیر یزد در سرود و آواهای انقلابی به صورت تخصصی فعالیت دارد و حدود 50 نوجوان و جوان را در این بخش ساماندهی کرده‌ایم.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه کانون‌های مساجد استان در تمامی حوزه‌ها و به خصوص در حوزه‌های جدید از جمله شعر، داستان، سرود و آموزش و جوانان فعال و نام آور بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: اکنون در استان بیش از 850 کانون فعالیت دارند که دو کانون غدیر یزد و آیت الله حائری میبد توانستند رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند و در رواق‌های مختلف صاحب رتبه‌ شوند.

جوادیان‌زاده گفت: بخش مهمی از فرهنگ و هنر استان در کانون مساجد اتفاق می‌افتد که امیدواریم این امر استمرار پیدا کند و شاهد درخشش‌های بیشتری از سوی کانون‌های مساجد استان باشیم.

انتهای پیام
captcha