نقش‌ بی‌بدیل اطلاع‌رسانی‌های دقیق در پیشگیری از شیوع كرونا
کد خبر: 3972121
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

نقش‌ بی‌بدیل اطلاع‌رسانی‌های دقیق در پیشگیری از شیوع كرونا

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشكی فارس ضمن قدردانی از فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز در بحران كرونا گفت: مجموعه روابط عمومی این دانشگاه در یک سال گذشته با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی همراه با شفاف‌سازی در حوزه سلامت، نقش ارزنده‌ای در آگاه‌سازی مردم در مسیر پیشگیری از ابتلا به کروناویروس داشتند.

به گزارش ایكنا از فارس، فرخ بهارلویی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشكی فارس به‌مناسبت فرا رسیدن 27 اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز به ویژه در بحران كرونا قدردانی كرد.

وی ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و هفته ملی روابط عمومی و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، نقش روابط عمومی را هنر ارتباط با مردم دانست و گفت: در بحران کروناویروس، نقش روابط عمومی‌ها در امر آگاه‌سازی جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است.

بهارلویی افزود: مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یک سال گذشته با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی همراه با شفاف‌سازی در حوزه سلامت، نقش ارزنده‌ای در آگاه‌سازی مردم در مسیر پیشگیری از ابتلا به کروناویروس داشتند.

وی با مهم برشمردن نقش روابط عمومی دانشگاه در افزایش سطح سواد سلامت اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز به مردم بی‌نظیر بوده و نقش خود را به خوبی و با موفقیت ایفا کرده است.

سیدابوالفضل هاشمی اصل، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز ضمن تبریک به‌مناسبت روز ارتباطات و هفته ملی روابط عمومی و قدردانی از روابط عمومی دانشگاه به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی و دلسوزانه در انعکاس به موقع اخبار و اقدامات دانشگاه، به اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان اشاره کرد و افزود: عملکرد مجموعه روابط عمومی دانشگاه به ویژه در بحران بیماری کووید ۱۹، مطلوب و ماندگار بوده است.

انتهای پیام
captcha