مسئولان رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند
کد خبر: 3972900
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
آیت‌الله‌العظمی مدرسی خواستار شد؛

مسئولان رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند

مرجع تقلید شیعیان در کربلای معلی در پی پیروزی جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین ضمن هشدار نسبت به سکوت برخی دولت‌ها، خواستار محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله‌العظمی سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع معظم تقلید شیعیان در کربلای معلی و صاحب تفسیر هدایت شب گذشته، ۳۱ اردیبهشت طی سخنانی با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین با هشدار نسبت به سکوت ملت‌ها در قبال جرایم رژیم صهیونیستی و خشم الهی ناشی از این سکوت، گفت: جز با توبه و تضرع راه فراری از خشم الهی نیست. سکوت در برابر کشتار کودکان و بیگناهان قابل‌ قبول نیست، همچنان که این جنایات هیچ توجیهی ندارد.

وی در پی اعلام آتش‌بس در فلسطین اشغالی، بیان کرد: بعد از توقف درگیری‌ها رژیم جنایت‌کار صهیونیستی باید در دادگاه‌های کیفری بین‌المللی و به‌صورت علنی محاکمه شوند، تا همگان بدانند بدون دلیل و توجیه چه جنایات هولناکی مرتکب شدند.

این مجتهد عراقی حضور گسترده ملت‌های مسلمان و نیز مشارکت جهانی انسان‌های آزاده در حمایت از فلسطین را نشانه هوشیاری مسلمانان و تجلی تمدن اسلامی برشمرد و گفت: این حمایت نشانگر روحیه والای مسلمانان و انسان‌های آزاده در سراسر جهان بود، البته عقل‌های فاسد و مزدوران قلم‌ به‌ دست همواره برای دفاع از رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند و عاقبت این افراد ذلت و خواری در دنیا پیش از آخرت است.

آیت‌الله‌العظمی مدرسی در خاتمه به تداوم دفاع از مظلومان فلسطین سفارش کرد و همچنین از علما و اندیشمندان خواست که این حماسه‌ مردمی را در راستای عدالت و اعتدال مدیریت کنند تا از چارچوب مناسب خارج نشود.

امیرمحسن سلطان‌احمدی
انتهای پیام
captcha