قضات بدون تبعیض در تمام عرصه‌ها با فساد مقابله کنند
کد خبر: 3983137
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

قضات بدون تبعیض در تمام عرصه‌ها با فساد مقابله کنند

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به دوران تحول و تعالی در دستگاه گفت: در دوران جدید دستگاه قضایی، لازم است قضات دادگستری استان در راستای فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب و ریاست قوه قضائیه در برخورد با مفسدین قاطعانه‌تر و بدون تبعیض، سرسوزنی اغماض و چشم‌پوشی نکنند و در چارچوب قانون در همه عرصه‌ها با فساد مقابله کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس امروز، 19 تیرماه در جمع قضات و کارکنان دادسرا و دادگاه‌های انقلاب اسلامی شیراز گفت: در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا یکی از برنامه‌های مدنظر ریاست قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای گسترش عدل و عدالت، مبارزه جدی‌تر، قاطع‌تر و بدون تبعیض با فساد در همه عرصه‌ها است.

وی افزود: لازم است در دوران جدید دستگاه قضایی، قضات دادگستری استان در راستای فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب و ریاست  قوه قضائیه در برخورد با مفسدین قاطعانه‌تر و بدون تبعیض، سرسوزنی اغماض و چشم‌پوشی نکنند و در چارچوب قانون در همه عرصه‌ها با فساد مقابله کنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تبادل نظر با قضات و کارکنان در راستای شناسایی کمبودهای موجود، برهم‌افزایی و همکاری قضات و کارکنان مجموعه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات قضایی به مراجعان در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی و نیز اجرای دقیق تکالیف قانونی و شرعی تأکید کرد.

موسوی بر داشتن روحیه و مواضع انقلابی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تأکید و تصریح کرد: قضات و کارکنان دادگستری استان فارس به ویژه کارکنان دادگاه‌های انقلاب اسلامی شیراز علی‌رغم داشتن روحیه انقلابی قاطعانه از مواضع انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مواضع رهبرمعظم انقلاب دفاع کنند.

وی بر محور قرار گرفتن کار جهادی تأکید کرد و افزود: دستگاه قضایی حامی و پشتیبان مردم در احقاق حقوقشان است بنابراین باید با روحیه انقلابی، رعایت نظم و انضباط ، دقت و سرعت در رسیدگی‌ها، حساسیت در پیگیری پرونده‌های مهم و امنیتی زمینه رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم نسبت به دستگاه قضایی افزایش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه بخش زیادی از امنیت شیراز در گرو اهتمام و تلاش قضات و کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و ضابطان دستگاه قضایی است از اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی قضات و کارکنان دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیرازبه ویژه ساداتی، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز قدردانی کرد و گفت:  کاهش آمار پرونده‌های قضایی، نظم و انضباط اداری، به روز بودن اوقات رسیدگی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا و تکریم ارباب رجوع نشان از عملکرد مطلوب دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز است.

انتهای پیام
captcha