محرم بهترین فرصت برای امر به معروف است
کد خبر: 3991407
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

محرم بهترین فرصت برای امر به معروف است

امام‌جمعه شهرستان مرودشت، محرم را بهترین فرصت برای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: نیروی انتظامی همواره در این خصوص پیشتاز است.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام‌جمعه مرودشت، 26 مردادماه در جمع کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان، بیان کرد: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منكر در آموزه‌های دینی جایگاه والایی دارد و اساس نبوت پیامبران الهی بر این فریضه استوار است و ماه محرم بهترین فرصت برای این موضوع است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت در ادامه به نقش نیروهای مسلح خصوصا ناجا در مسئله امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در این امر مهم ممتاز بوده و همچنان پیشتاز است.

آقایی همچنین با اشاره به نقش امنیت در زندگی، گفت: در زندگی انسان به امنیت به‌عنوان مهم‌ترین مؤلفه نیاز دارد و در امورات روزمره نظم نیز از ضروریات است.

وی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی متفاوت‌تر از خدمت در سایر ارگان‌های نیروهای مسلح است، افزود: انسانی که لباس مقدس نیروی انتظامی را بر تن می‌کند با توجه به تنوع مأموریت‌ها، همزمان با دشمن بیرون و جهاد نفس نیز مقابله می‌کند.

آقایی به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اقتدار توام با رأفت و مهربانی، مصداق مجاهد فی سبیل‌الله است که این موضوع به خوبی در نیروی انتظامی مشهود است.

امام‌جمعه مرودشت نیروی انتظامی را نیروی مقتدر قلمداد كرد که در عمل نشان داده‌اند همواره ولایت‌مدار و پیرو خط ولایت فقیه گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینكه نظم و آرامش حاکم در مراسم محرم مرهون تلاش‌های مجموعه انتظامی است، از عملکرد نیروی انتظامی در زمینه مقابله با موج پنجم ویروس کرونا نیز تقدیر و تشکر كرد.

انتهای پیام
captcha