مدافعان سلامت و تکرار جلوه‌های ایثار
کد خبر: 3993938
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

مدافعان سلامت و تکرار جلوه‌های ایثار

فرماندار کرج گفت: شیوع بیماری کرونا باعث شد تا خدمتگزاران حوزه درمان و سلامت همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی، جلوه‌هایی از ایثار را رقم بزنند.

مدافعان سلامت و تکرار جلوه‌های ایثار/ دفاع مقدس همچمنان ادامه دارد

به گزارش ایکنا از البرز، غفور قاسم‌پور، فرماندار کرج روز دوشنبه، هشتم شهریورماه در دیدار با خانواده بانوی شهید «کبری باقری» از مدافعان سلامت البرز، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا باعث شد تا خدمتگزاران حوزه درمان و سلامت همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی، جلوه‌هایی از ایثار را رقم بزنند.

وی افزود: حضور فعالانه، خالصانه کادر درمانی این استان به‌عنوان مدافعان سلامت ستودنی است و ملحق‌ شدن شهید «کبری باقری» به پرچم‌داران شهدای خدمت در اذهان باقی می‌ماند.

این مسئول تأکید کرد: شهدای مدافع سلامت و بهداشت همچون مجاهدان دوران دفاع مقدس با ازخودگذشتگی، زمینه‌های ترویج بهداشت و سلامت مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا را رقم زده‌اند و این مهم در گنجینه افتخارات و حافظه تاریخی ملت ایران به یادگار باقی خواهد ماند.

قاسم‌پور در پایان دلجویی از خانواده شهدای مدافع سلامت را گام کوچکی برای قدردانی از ایثارگری آنان دانست و گفت: امیدواریم مسئولان نیز بتوانند روحیه انقلابی مردم را داشته باشند و در جهت خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم گام بردارند.

انتهای پیام
captcha