آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به نیابت از شهدا در زنجان
کد خبر: 3995545
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به نیابت از شهدا در زنجان

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مورد اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای اهداف کنگره ۳۵۳۵ شهید استان گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به نیابت از شهدا انجام می‌شود.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به نیابت از شهدا در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، عبدالله جعفری، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 15 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری شکوهمند کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در حال انجام بوده و ظایف کمیته‌ها مشخص شده است.

وی با اشاره به نگارش کتاب زندگینامه شهدا بیان کرد: هم‌اکنون ۲۵ جلد از این کتاب‌ها زیر چاپ رفته است که به تبیین ابعاد مختلف زندگی آن‌ها از جمله سبک زندگی، ساده‌زیستی، قناعت، ایمان و عبودیت، مشارکت اجتماعی، احساس مسئولیت و سایر موارد می‌پردازد.

این مسئول با اشاره به اینکه همه کسانی که نگارشی در حوزه دفاع مقدس دارند و قادر به چاپ آن نیستند، کتابشان به صورت رایگان چاپ خواهد شد، بیان کرد: علاقه‌‌مندان می‌توانند برای این اقدام با ما ارتباط برقرار کنند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از تولید موشن‌گرافی، فیلم، مستند، نماهنگ، کلیپ، اینفوگرافی در راستای برگزاری کنگره شهدا خبر داد و افزود: نامگذاری معابر، میادین و اماکن به نام شهدا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت المان و انجام دیوارنگاره و نقاشی در شهر‌های زنجان انجام شده است، بیان کرد: نمادهای بصری در دید مخاطبان و واداری آن‌ها به تفکر تأثیر به‌سزایی دارد و ساخت نماد‌های هشت سال دفاع مقدس در ادارات نیز مورد توجه است.

جعفری با بیان اینکه ارائه مشاوره حقوقی تحصیلی و سایر موارد به مناسبت برگزاری کنگره در دستور کار قرار دارد، گفت: آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد نیز به نیابت از شهدا انجام می‌شود و افراد می‌توانند در این کار خیر مشارکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه ورزشی به نام شهدا اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و هنری نیز به این مناسبت انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha