برپایی نمایشگاه «سجده بر آب» در میامی
کد خبر: 4001358
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

برپایی نمایشگاه «سجده بر آب» در میامی

فرمانده سپاه ناحیه میامی از برپایی نمایشگاه «سجده بر آب» در بخش های مختلف فرهنگی و هنری با حضور مسئولان شهرستان میامی خبر داد.

برپایی نمایشگاه «سجده بر آب» در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد مهدی اسماعیلی، فرمانده سپاه ناحیه میامی شب گذشته 7 مهر در مراسم نمایشگاه «سجده بر آب» در شهرستان میامی گفت: دستاوردهای دفاع مقدس با توجه به محدودیت‌های کرونا که امکان اعزام کاروان‌های راهیان نور وجود ندارد، از اقدام‌های ارزشمند محسوب می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این نمایشگاه که به همت رده‌های مختلف بسیج برپا شده گفت: تجهیزات نظامی، ایستگاه‌های نقاشی، سلامت، پاسخ به شبهات از برخی قسمت‌های این نمایشگاه است.

به گفته وی؛ نمایشگاه دفاع مقدس از هفتم لغایت نهم مهرماه با غرفه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری برپا شده و در گلزارشهدای گمنام میامی فعالیت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه روایتگری، بازخوانی عملیات والفجر ۸ ، اجرای مسابقات فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌های دومین اجلاسیه شهدای به‌مناسبت هفته دفاع مقدس است یادآور شد: این اجلاسیه در قالب برنامه‌های هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه نمایشگاه سجده بر آب یکی از برنامه‌های شاخص اجلاسیه در نظر گرفته‌شده متذکر شد: پایگاه‌های مقاومت شهری، روستایی و اقشار بسیج در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه ضرورت دارد افزود: ترویج روحیه ایثارگری در نسلهای جوان و نوجوان از مهمترین اهداف این اجلاس است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مردم میامی در دوران دفاع مقدس ۱۴۳ شهید تقدیم انقلاب کردند افزود: این شهرستان ۲۵۴ جانباز و ۶ آزاده دارد.

انتهای پیام
captcha