کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام» منتشر شد
کد خبر: 4010054
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام» منتشر شد

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از چاپ و انتشار کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام» از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد.

انتشار کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح‌الله بابایی، رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از انتشار کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام» از سوی انتشارات این نهاد خبر داد و اظهار کرد: دنیای امروز افرادی را می‌طلبد که بتوانند راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای حل مشکلات روزافزون و پیچیده پیش‌روی جوامع و مدارس ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اهمیت خلاقیت در آموزش انکارناپذیر است و یکی از مهارت‌های اساسی در قرن 21 شناخته می‌شود، گفت: خلاقیت سرمایه‌ای ارزشمند و منبعی ضروری برای کشور محسوب می‌شود که در راستای بهبود کیفیت زندگی می‌توان به‌عنوان ابزاری قدرتمند از آن بهره برد.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: با توجه به آموزه‌‌های دین مبین اسلام که در قرآن کریم بیان شده است، روش‌های گوناگونی برای پرورش خلاقیت وجود دارد؛ مثلاً تفکر یکی از روش‌‌های خلاقیت معرفی شده و انسان‌ها به تفکر عمیق در مسائل فراخوانده شده‌اند و مسلماً خلاقیت یکی از نتایج تفکر عمیق است.

وی تصریح کرد: در این کتاب، خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلامی بررسی شده است، به این معنا که باید آنها را به تفکر برانگیخت تا استعدادهای پنهانشان از قوه به فعل درآید و زمینه حرکت آنها به‌سوی کمال فراهم شود؛ باید اذعان کرد که پایه‌‌ها و مبانی اساسی مکتب اسلام بر تفکر و تعقل استوار است.

یادآور می‌شود، چاپ نخست کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام» تألیف مریم زمانی دستجردی و یدالله صفری دهنوی در 120 صفحه با شمارگان 500 نسخه و به بهای 45 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام
captcha