راهیابی 6 قاری و حافظ لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش
کد خبر: 4011629
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

راهیابی 6 قاری و حافظ لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از راهیابی شش قاری و حافظ جامعه کارگری لرستان به مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش خبر داد.

حمیدرضا درویش‌پور، معاون  اداره‌کل تعاون لرستانحمیدرضا درویش‌پور، معاون رفاه اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به پایان مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان لرستان، گفت: این مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت ترتیل و تحقیق و مفاهیم قرآن برگزار شد که پس از برگزاری مرحله مقدماتی یازده نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه اواخر مهرماه نیز مرحله استانی با شرکت 14 نفر از منتخبان مرحله مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شرکت داروسازی زاگرس فارمدپارس شهرستان بروجرد برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم کبری احمدی و در رشته حفظ ۱۰ جزء فاطمه مرادی به‌عنوان نفرات برتر راهی مسابقات کشوری شدند.

معاون رفاه اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اضافه کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز معصومه احمدی رتبه اول را کسب کرد و در رشته مفاهیم قرآنی نیز مصطفی معظمی‌گودرزی به‌عنوان نفر برتر به مسابقات کشوری راه یافت.

درویش‌پور با بیان اینکه داوری این مرحله از مسابقات در بخش آقایان را عزت‌اله گوشه‌ای و در بخش بانوان نیلوفر سپهوند برعهده داشتند، ادامه داد: در رشته قرائت بانوان فاطمه بوالحسنی نفر برتر شد و به مسابقات کشوری راه یافت و در رشته قرائت آقایان نیز نادر گودرزی رتبه برتر را کسب کرد.

انتهای پیام
captcha