آمادگی مصر برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن پورت‌سعید
کد خبر: 4018931
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

آمادگی مصر برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن پورت‌سعید

مسئولین استان پورت‌سعید مصر از آمادگی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در فوریه 2022 در این استان خبر دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از الاهرام، مصر برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان پورت‌سعید آماده می‌شود.

عادل الغضبان، استاندار پورت‌سعید اعلام کرد که نشست جامعی را با هدف بررسی آمادگی‌ها به‌منظور برگزاری مسابقه بین‌المللی حفظ قرآن کریم و ابتهال دینی در فوریه 2022  برگزار کرده است.

در این نشست عبدالکریم صالح، رئیس کمیته تصحیح مصحف الازهر، رئیس کمیته داوری مسابقات، احمد عبده، مبتهل دینی و عادل المصیلحی، هماهنگ کننده کل و مدیر اجرایی مسابقه و جمال عواد ،رئیس اداره اوقاف پورت‌سعید حضور داشتند.

استاندار پورت‌سعید ترتیبات و هماهنگی‌های وضع شده از سوی اعضای کمیته برگزاری مسابقه را بررسی کرده و تلاش‌های مسئولین تدارک این مسابقه که در برگزاری چهار دور از این مسابقات طی چهار سال گذشته در این استان را ستودند.

مصطفی مدبولی، نخست وزیر مصر با برگزاری پنجمین دور از مسابقه سالانه بین‌المللی قرآن کریم در پورت‌سعید در فوریه 2022 موافقت کرده است.

استاندار پورت‌سعید با اشاره به اهمیت این مسابقه از حیث حضور نمایندگانی از اقصی نقاط جهان گفت: این مسابقه منعکس کننده پیشرفت فرهنگی و تمدنی کشور مصر و قدرت آن بر برگزاری مسابقات جهانی در شرایط خاص همه‌گیری کرونا است و این مسابقه با هدف ارتقای سطح مهارت دینی و فرهنگی قشر جوان برگزار می‌شود.‎

انتهای پیام
captcha