نشست ادبی «خروش دوبیتی‌های آیینی» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4020126
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

نشست ادبی «خروش دوبیتی‌های آیینی» در اصفهان برگزار می‌شود

نشست ادبی «خروش دوبیتی‌های آیینی» با محوریت نقد و بررسی کتاب «دوبیتی‌های من عین لهوف است» در نگارستان امام خمینی(ره) اصفهان برگزار می‌شود.

نقد و بررسی کتاب دوبیتی‌های من عین لهوف است

به گزارش ایکنا از اصفهان، انجمن ادبی مجموعه فرهنگی منتظران نور اصفهان با مشارکت مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره)، حمایت و همراهی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، همزمان با پانزدهمین نمایشگاه مجازی کتاب استانی اصفهان و هفته پژوهش، نشست ادبی «خروش دوبیتی‌های آیینی» را برگزار می‌کند.

این نشست با سخنرانی مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) اصفهان و با حضور استاد عباس شاه‌زیدی(خروش اصفهانی)، شاعر آیینی برجسته کشور؛ مدیر مجموعه فرهنگی منتظران نور اصفهان و جمعی از شاعران و منتقدان ادبی، از جمله بهجت فروغی مقدم، الهام عمومی و عاطفه ترابی و با اجرای سجاد دانشمند، روز چهارشنبه، 24 آذرماه، ساعت 16 در محل نگارستان امام خمینی(ره) اصفهان برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به نقد و بررسی کتاب «دوبیتی‌های من عین لهوف است»، سروده استاد عباس شاه‌زیدی(خروش اصفهانی) و با مقدمه محمدرضا سنگری می‌پردازد. نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این کتاب را در سال 1396 به‌عنوان کتاب سال عاشورایی انتخاب کرد.

جمعی از شاعران اصفهان نیز در این نشست، به شعرخوانی خواهند پرداخت. ورود برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09336934279 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha