افتتاح مجتمع آموزش تخصصی قرآن در تیپ 37 زرهی
کد خبر: 4021729
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

افتتاح مجتمع آموزش تخصصی قرآن در تیپ 37 زرهی

طی مراسمی با حضور مسئولان نظامی، مجتمع آموزش تخصصی قرآن کریم تیپ 37 زرهی شیراز افتتاح شد.

افتتاح مجتمع آموزش تخصصی قرآن، تیپ 37 زرهیبه گزارش ایکنا از فارس، در راستای ترویج فرهنگ والای قرآنی، مجتمع آموزش تخصصی قرآن کریم مهر ولایت کوی سازمانی شهید صیاد شیرازی تیپ37 زرهی شیراز  امروز، 27 آذرماه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم که حجت ‌لاسلام عزیز رضایی، هماهنگ‌کننده عقیدتی‌سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس؛ بهادر افشاری‌پور، سرپرست تیپ 37 زرهی، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی و جمعی از مسئولان و خانواده‌های کارکنان حضور داشتند، این مکان فرهنگی با برگزاری کلاس‌های حفظ، قرائت و سایر کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن آغاز به کار کرد.

رضایی در این مراسم طی سخنانی با تبریک افتتاح مجتمع مهر ولایت گفت: خدمات فرهنگی و قرآنی، خدماتی است که در کنار حوزه کار نظامی‌گری از ضروریات یک ارتش انقلابی است.

وی تصریح کرد: خانواده‌های ارتشی بسیار عاشق کارهای فرهنگی، قرآنی و مذهبی هستند و خصوصاً در مجموعه تیپ 37 زرهی که افتتاح این مجتمع قرآنی در راستای پیگیری مجموعه تیپ و علاقه‌مندی خانواده‌هاست.

هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس در پایان اظهار امیدواری کرد: همواره بتوانیم در ارتش در مسیر قرآن حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha