درخشش دانش‌آموزان البرزی در مسابقه «درس‌هایی از قرآن»
کد خبر: 4022523
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

درخشش دانش‌آموزان البرزی در مسابقه «درس‌هایی از قرآن»

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش البرز از کسب رتبه برتر 75 نفر از دانش‌آموزان استان در بیست و نهمین دوره مسابقه هفتگی درس‌هایی از قرآن خبر داد.

«درس‌هایی از قرآن»

حسین سلیمانیان، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به شرکت دانش‌آموزان در طرح درس‌هایی از قرآن اظهار کرد: آزمون این دوره از مسابقات با هماهنگی و همکاری اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همانند سال گذشته از طریق فضای مجازی و سامانه آزمون آنلاین مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی در بین ۹۷ هزار نفر دانش‌آموز منتخب دوره متوسطه و ششم ابتدایی برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان که از آبان ماه سال ۹۹ با مشاهده ۱۸ برنامه تلویزیونی هفتگی درس‌هایی از قرآن در مسابقه حضور داشتند، پس از شرکت در آزمون نهایی و کسب بالاترین نمره به عنوان برگزیده معرفی شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در مراسمی جوایز و لوح سپاس مسابقه درس‌هایی از قرآن به دانش‌آموزان برگزیده اهدا شد، بیان کرد: 75 نفر از دانش‌آموزان استان موفق به کسب رتبه برتر در بیست و نهمین دوره مسابقه هفتگی درس‌هایی از قرآن شدند و با لوح تقدیر حجت‌الاسلام آقای قرائتی و کارت هدیه مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha