راهیابی 35 هزار دانش‌آموز البرزی به مسابقات منطقه‌ای قرآن
کد خبر: 4024509
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

راهیابی 35 هزار دانش‌آموز البرزی به مسابقات منطقه‌ای قرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از راهیابی 35 هزار دانش‌آموز البرزی به مسابقات منطقه‌ای قرآن آموزش و پرورش خبر داد.

 مسابقات منطقه‌ای قرآن دانش آموزی

حسین سلیمانیان، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه 60 هزار دانش‌آموز البرزی در هفته قرآن، نماز و عترت در سطح مدارس با یکدیگر به رقابت پرداختند، اظهار کرد: از بین این افراد شرکت‌کننده 35 هزار دانش‌آموز به مرحله منطقه‌ای راه یافته‌اند.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن آموزش و پرورش در سطح منطقه‌ای در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: حد نصاب ورود افراد برتر به مسابقات قرآن در سطح استانی هزار نفر است.

این مسئول از افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن امسال خبر داد و گفت: با توجه به ثبت‌نام اینترنتی مسابقات، تبلیغات گسترده و البته حضوری شدن مدارس، تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته بود.

سلیمانیان با اشاره به اینکه امسال روال ثبت‌نام نیز تغییر کرده بود، افزود: در سال‌های گذشته ثبت‌نام دانش‌آموزان در مرحله درون آموزشگاهی براساس استعدادیابی معلمان انجام می‌گرفت اما امسال فراخوان عمومی منتشر شد و هر دانش‌آموز براساس علاقه خود می‌توانست در رشته موردنظر ثبت‌نام کند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان البرزی تا پنج روز فرصت داشتند از طریق لینک‌های موجود در شبکه شاد ثبت‌نام خود را در رشته مورد علاقه در مسابقات قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش انجام دهند.

انتهای پیام
captcha