توزیع هزار بسته غذایی در ملایر
کد خبر: 4026195
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)؛

توزیع هزار بسته غذایی در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اطعام‌دهی یک هزار نفر همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از محل نیت مرحوم سیف‌الدوله خبر داد.

ابوذر عباسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایرحجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: همزمان با این ایام برنامه سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های ایام فاطمیه در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده عبدالله(ع) ملایر و سایر بقاع شاخص شهرستان خبر داد و گفت: مراسم‌ عزاداری ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بقاع متبرکه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

عباسی همچنین برپایی خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون اعزامی از قم در این ایام در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان را از برنامه‌های این اداره دانست و تصریح کرد: مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی و تبیین زندگی فاطمی(س) از برنامه‌های این مبلغان در بقاع متبرکه خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین از اطعام‌دهی از محل موقوفات سیف‌الدوله در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: یک هزار پرس غذا از محل این موقوفات این واقف خیراندیش در بین عزاداران و خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha