اجرای نمایش «یاس‌ کبود» در دیلم + عکس
کد خبر: 4026804
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

اجرای نمایش «یاس‌ کبود» در دیلم + عکس

نمایش «یاس‌کبود» به‌مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به همت هئیت مذهبی عاشورائیان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم به مدت یک‌ هفته در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری پیامبراعظم(ص) این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، زهره محنایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: نمایش «یاس کبود» برای دومین بار است که به‌مناسبت ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با همکاری هیئت مذهبی عاشورائیان در دیلم در حال اجراست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم به نقش هنر در ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه اشاره کرد و افزود: هنر ابزاری بسیار ارزشمند است که اگر به‌خوبی در این زمینه به آن توجه شود می‌تواند عامل مؤثر و تأثیرگذار در جهت ارزش‌های اسلامی باشد.

محنایی بیان کرد: اجرای نمایش یاس کبود فرصتی بسیار مناسب است برای اینکه جوانان و نوجوانان با بزرگ بانوی اسلام آشنایی بیشتر پیدا کنند و به فداکاری‌ها و شجاعت حضرت فاطمه زهرا(س) و به اخلاق و ارزش‌های انسانی این بزرگ بانوی اسلام بیشتر پی‌ ببرند.

یادآور می‌شود، نمایش یاس کبود به نویسندگی و کارگردانی، عباسعلی معتمدی به مدت یک‌ هفته در سالن آمفی‌‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) شهرستان دیلم در حال اجراست.

نصرالله طوفانی

انتهای پیام
captcha