اعلام آمادگی حمایت از مؤسسات قرآنی قم در امر تبلیغات
کد خبر: 4036280
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

اعلام آمادگی حمایت از مؤسسات قرآنی قم در امر تبلیغات

رئیس انجمن صنفی کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان قم گفت: در زمینه تبلیغات مؤسسات قرآنی، آمادگی داریم از آنان حمایت کنیم و تخفیف‌هایی در این زمینه در نظر بگیریم تا مؤسسات قرآنی بتوانند فعالیت‌های خود را در سطح شهر معرفی کنند.

مجتبی قانونی رئیس انجمن صنفی کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان قمبا توجه به بیان دغدغه‌ای از سمت مؤسسات قرآنی مبنی بر عدم تدوین قانون برای حمایت از این مراکز در بحث تبلیغات محیطی و نیز کم‌رنگ بودن فرهنگ قرآنی در سازه‌های تبلیغات شهری ، خبرنگار ایکنا در ادامه پیگیری این دغدغه به سراغ نهادهای ذی‌ربط رفته و این موضوع را بعد از پیگیری از سازمان زیباسازی شهرداری قم از انجمن صنفی کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان قم نیز جویا شد که در ادامه صحبت‌های رئیس انجمن صنفی کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان قم تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود. 

مجتبی قانونی، رئیس انجمن صنفی کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم گفت: سازه‌های شهری به دو دسته تجاری و فرهنگی تقسیم می‌شوند که انجمن صنفی کانون‌های آگهی تبلیغاتی متولی سازه‌های تجاری است؛ این سازه‌های تجاری توسط انجمن صنفی از شهرداری اجاره شده، به مزایده گذاشته می‌شوند و سازمان زیباسازی نیز بابت این سازه‌ها از انجمن اجاره دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید:

 وی بیان کرد: برای تبلیغات محیطی باید بروز و خلاق بود و مطالب پر مغز و تأثیرگذار ارائه داد که در همین راستا اشکال مؤسسات قرآنی این است که در معرفی مسائل قرآنی و دینی خلاقیت ندارند و نوآوری و ایده‌ای برای تبلیغات ارائه نمی‌کنند، در حال حاضر نیز طرح و موضوع آماده و جذابی از سمت آنان برای اکران وجود ندارد.

قانونی تصریح کرد: اکثر دستگاه‌های اجرایی، بودجه قرآنی دارند و تابلوهای تبلیغاتی را نیز در اختیار دارند و اگر بسته پیشنهادی قرآنی در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و از دستگاه متولی قول حمایت گرفته شود، می‌توان این تبلیغات را حتی رایگان در سازه‌های فرهنگی ورزشی و روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری انجام داد.

رئیس انجمن صنفی کانون‌های آگهی تبلیغاتی قم افزود: در زمینه تبلیغات مؤسسات قرآنی که تجاری محسوب می‌شوند و می‌خواهند با ما تعامل کنند، آمادگی داریم از آنان حمایت کنیم و تخفیف‌هایی در این زمینه در نظر بگیریم تا مؤسسات قرآنی بتوانند فعالیت‌های خود را در سطح شهر معرفی کنند.

قانونی با بیان اینکه سازه‌های فرهنگی در اختیار انجمن صنفی نیست، ابراز کرد: دستگاه‌های مختلف که عرصه‌های عمومی شهر را در اختیار دارند نیز آمادگی دارند مؤسسات قرآنی را معرفی کنند و این مشکل حل‌شدنی است به شرطی که تمام موارد ذکر شده مدنظر قرار بگیرد.

وی در پایان بیان کرد: با مطرح شدن موضوع در شورای فرهنگ عمومی می‌شود به ارگان‌های مختلف تکلیف کرد که مسائل قرآنی نیز در سازه‌های هسته مرکزی شهر که در اختیار آنهاست، گنجانده شود.

انتهای پیام
captcha