فعالیت ۳۷۵۰ مداح در لرستان
کد خبر: 4036729
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

فعالیت ۳۷۵۰ مداح در لرستان

رئیس کانون مداحان لرستان با اشاره به فعالیت سه هزار و ۷۵۰ مداح در سطح این استان، گفت: ظرفیت عظیم مداحان به‌عنوان قشر تأثیرگذار جامعه در جهت جهاد تبیین به‌کار گرفته شود.

غلامرضا چنگیزیان، رئیس کانون مداحان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، غلامرضا چنگیزیان، رئیس کانون مداحان لرستان، عصر سه‌شنبه، ۲۶ بهمن در جلسه دیدار جمعی از مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی با نماینده ولی‌فقیه در استان که در خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر مداحان کشور با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار علاوه بر لزوم توجه به مداحی‌های سنتی، بر لزوم توجه به جهاد تبیین تأکید کردند.

وی با اشاره به اثرگذاری جامعه مداحان در سطح اجتماع، گفت: فقط در سطح استان لرستان سه هزار و ۷۵۰ مداح فعالیت دارند که این ظرفیت عظیم در جهت جهاد تبیین به‌کار گرفته می‌شود.

چنگیزیان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی معرفت و بصیرافزایی ویژه مداحان لرستانی، اضافه کرد: معرفت و دانش مداحان باید مطابق با شرایط زمان و به روز باشد.

رئیس کانون مداحان لرستان با اشاره به راه‌اندازی تعاونی مصرف کانون مداحان لرستان، گفت: در این کانون، اقلام معیشتی با نرخ دولتی و پایین‌تر از قیمت بازار در اختیار مداحان قرار می‌گیرد کمااینکه در تلاش هستیم که ساماندهی مداحان آرامستان‌ها نیز در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریدون دریکوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۳
0
0
سپاس از حاج چنگیزیان عزیز
captcha