نهضت قرآنی دانشگاهی در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4042178
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

نهضت قرآنی دانشگاهی در لرستان آغاز شد

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از اجرای نهضت قرآنی دانشگاهی «طرح ختم قرآن کریم در 120 روز» ویژه دانشگاهیان این استان خبر داد.

اجرای نهضت قرآنی دانشگاهی در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان جمعه، 20 اسفند از اجرای نهضت قرآنی دانشگاهی «طرح ختم قرآن کریم در 120 روز» در دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: این نهضت شامل دوره پنجم طرح ختم قرآن کریم در 120 روز با رویکرد مهدویت و آیات مهدوی است.

وی افزود: نهضت قرآنی، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت شش هزار و 544 شهید استان لرستان، برگزار می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با یادآوری اینکه جمعه، 27 اسفندماه همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ولیعصر(عج)، آغاز دوره پنجم طرح ختم قرآن کریم خواهد بود، ادامه داد: به فضل الهی، دوره پنجم طرح ختم گروهی قرآن کریم به نیت سلامتی حضرت ولیعصر(عج) و تعجیل در فرج ایشان خواهد بود تا جهان، با ظهور منجی عالم بشریت، سراسر، عدالت و معنویت شود.

احمدی اضافه کرد: ختم گروهی قرآن کریم به نیابت از همه بزرگان دینی و شهیدان سرافراز اسلام از ابتدا تاکنون، به‌ویژه شش هزار و 544 شهید استان لرستان و همه درگذشتگان شرکت‌کنندگان، خواهد بود و از دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت می‌کنم در این نهضت قرآنی شرکت کنند.

وی گفت: تا روز 25 اسفندماه جاری عضوگیری در گروه واتساپی از علاقه‌مندان انجام می‌شود و سپس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعداد 120 حزب قرآن کریم در بین اعضای گروه، بارگذاری شده و طرح دسته‌جمعی و گروهی ختم قرآن کریم از تاریخ 27 اسفندماه، آغاز می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در طرح مذکور، هر روز، یک ختم کامل گروهی قرآن کریم صورت می‌گیرد و مدت اجرای طرح 120 روز است، افزود: خانواده‌های دانشگاهیان استان لرستان نیز می‌توانند در این طرح قرآنی شرکت کنند؛ زیرا تلاش حوزه کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، این است که خانواده‌ها نیز در برنامه‌های متنوع، حضور و مشارکت داشته باشند.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، در خاتمه گفت: لینک عضویت دانشگاهیان استان لرستان در گروه واتساپی نهضت قرآنی (ختم گروهی قرآن کریم) https://chat.whatsapp.com/CDKjxtioQ77krl5xhQnB است.

انتهای پیام
captcha