اردبیلی‌ها در جمع راهیان شهادت + عکس
کد خبر: 4044686
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

اردبیلی‌ها در جمع راهیان شهادت + عکس

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عازم سرزمین‌های نور شدند.

راهیان نورشکر عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: به علت شیوع کرونا اعزام به اردوی راهیان نور نداشتیم که امسال بعد از دو سال وقفه اعزام به سرزمین نور برگزار شد.

وی بیان کرد: اردو‌های راهیان نور به عنوان فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که به عنوان فرهنگی ارزشمند است که باید در ایران اسلامی طنین‌انداز شود که شهدا هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که راه درست را به ما نشان می‌دهند.

عبدی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیانیه گام دوم انقلاب امری مهم و اساسی است که باید برای تحقق اهداف موردنظر در این زمینه باید موردتوجه واقع شود و بتوانیم با دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی این مهم را در جامعه به یک فرهنگ نهادینه تبدیل کرده و شاهد تحقق اهداف موردنظر باشیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ۲ سال وقفه برای برگزاری اردو‌های راهیان نور پیش آمده که به همین منظور باید تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یابد و بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به یک فرهنگ نهادینه تبدیل کنیم.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عازم سرزمین‌های نور شدند تا با گنجینه‌های ماندگار سفیران شهدا برای جامعه امروز به یک الگوی ماندگار تبدیل شوند که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

گفتنی است؛ در این اردو، بسیجیان دلاور در راستای تجدید پیمان با شهدای دوران دفاع مقدس از یادمان‌های شلمچه، طلایه، هویزه، دهلاویه، فکه و فتح‌المبین و ... بازدید می‌کنند.

انتهای پیام
captcha