اندیشه‌های شهید آوینی چراغ راه هنرمندان باشد
کد خبر: 4047751
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

اندیشه‌های شهید آوینی چراغ راه هنرمندان باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه شهید آوینی الگوی هنرمند متعهد تراز انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اندیشه‌های شهید آوینی چراغ راه هنرمندان باشد.

بهرام ستاری‌دستنایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، بهرام ستاری‌دستنایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، شامگاه جمعه، ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 20 فروردین دارای دو مناسبت فاخر هنری و علمی است، اظهار کرد: روز بیستم فروردین از یک جهت روز هنر انقلاب اسلامی و یادآور شهادت سید شهیدان اهل قلم؛ شهید سیدمرتضی آوینی و از جهتی روز ملی فناوری هسته‌ای است.

وی با بیان اینکه شهید آوینی، الگوی کامل یک هنرمند متعهد و تراز انقلاب بود که ارزش‌های انقلابی، اسلامی و دینی را در قالب هنر به جامعه معرفی می‌کرد، افزود: پیوند عمیق روز هنر انقلاب اسلامی با نام شهید آوینی را ارج بنهیم و از فرصت هفته هنر اسلامی، برای تبیین شخصیتی و اندیشه سید شهیدان اهل قلم استفاده کنیم.

ستاری با تأکید بر اینکه شهید آوینی طراح و مبتکر روایت فتح بود که تمام لحظه‌های عمر خود را در میسر تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب هنر صرف کرد، گفت: دستگاه‌ها نسبت به برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی اهتمام جدی داشته باشند کمااینکه این‌گونه برنامه‌‌ها باید در طول سال ادامه پیدا کند.

ستاری‌دستنایی با تأکید بر اینکه بیستم فروردین علاوه بر روز هنر انقلاب اسلامی، روز ملی فناوری هسته‌ای نیز هست، افزود: دستیابی ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای با تکیه بر توان و ظرفیت دانشمندان هسته‌ای در این روز، موجب تعجب جهانیان شد.

معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیستم فروردین را روز دستیابی به فناوری هسته‌ای و تبلور اصل ما می توانیم دانست و اضافه کرد: برای رسیدن به دانش فناوری هسته‌ای، تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ایران به فیض شهادت نائل آمدند که این ایام فرصتی مغتنم برای بزرگداشت مقام شهدای هسته‌ای است.

انتهای پیام
captcha