تشریح برنامه‌های دارالقرآن‌ الکریم اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت
کد خبر: 4050196
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

تشریح برنامه‌های دارالقرآن‌ الکریم اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت

مدیرعامل دارالقرآن‌ الکریم اصفهان از اجرای برنامه‌های متعدد از سوی این مؤسسه در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان خبر داد.

احمد زادهوش مدیرعامل مؤسسه دارالقرآن الکریم اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زادهوش، مدیرعامل دارالقرآن الکریم اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت و تأثیر آن بر ارتقای روحیه معنوی در جامعه، اظهار کرد: دارالقرآن الکریم استان اصفهان که از مؤسسات برجسته و ممتاز حوزه نشر فرهنگ قرآن کریم به شمار می‌رود و با پیشینه‌ای حدود 34 سال، منشأ آثار و خدمات قرآنی در استان بوده است، امسال نیز با حضور در نمایشگاه قرآن و عترت، تلاش می‌کند به ارتقای روحیه معنوی مردم استان کمک کند.

وی با بیان اینکه این مؤسسه برنامه‌های مختلفی برای نمایشگاه قرآن و عترت پیش‌بینی کرده است، افزود: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده، حضور مدارس هشت‌گانه دارالقرآن کریم در نمایشگاه است که در مقاطع مختلف برای آموزش پسران و دختران دانش‌آموز فعالیت می‌کند و از مدارس موفق اصفهان نیز به شمار می‌رود. این مدارس با آموزش حدود دو هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف توانسته همراه با کسب امتیازات علمی، هنری و ورزشی ممتاز و متعدد در سطح استان و کشور، فعالیت‌های قرآنی ممتازی نیز انجام دهد که نتیجه آن، حضور ده‌ها حافظ قرآن از دانش‌آموزان این مؤسسه در سطح جامعه است.

مدیرعامل دارالقرآن‌ الکریم اصفهان به حضور دانشگاه معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) در نمایشگاه قرآن و عترت اشاره کرد و ادامه داد: این دانشگاه که با داشتن حدود هزار و 300 دانشجو و 24 رشته مصوب تا مقطع کارشناسی ارشد، از دانشگاه‌های موفق کشور محسوب می‌شود، با حضور در نمایشگاه قرآن و عترت، پاسخگوی شبهات و سؤالات قرآنی مراجعان خواهد بود و به تشریح فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود می‌پردازد.

وی با اشاره به حضور فعالانه شبکه مویرگی شعب دارالقرآن الکریم اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت، تصریح کرد: شعب دارالقرآن که دارای 130 شعبه خانگی و یک شبکه مویرگی قرآنی در سطح شهرستان اصفهان است، به تشریح فعالیت‌های خود خواهند پرداخت و در کنار آن، غرفه کودک و نوجوان که متشکل از 15 پیش‌دبستانی برای کودکان و برنامه شکوفه‌هاست، با برنامه‌های جذاب و متنوع و برگزاری مسابقات و بازی‌های کودکانه، پذیرای بازدیدکنندگان از نمایشگاه به ویژه خانواده‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین زادهوش، حضور کارشناسان قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری محفل‌های قرآنی و رونمایی از کتاب یادگار معنوی را از دیگر فعالیت‌های مؤسسه دارالقرآن الکریم اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت بیان کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به بازدید از هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای پنجم تا 10 اردیبهشت‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha