برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال بچه‌های مسجدی در ملایر
کد خبر: 4061724
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال بچه‌های مسجدی در ملایر

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال مسجدی با حضور 18 تیم از بچه‌های مسجد شهرستان ملایر همزان با دهه  کرامت خبر داد.

 مسابقات فوتسال بچه‌های مسجدی ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر تبلیغات اسلامی ملایر روز گذشته ۱۲ خردادماه، در مراسم افتتاح اولین دوره مسابقات فوتسال بچه‌های مسجدی که با حضور جمعی از مسئولان و ائمه جماعات مساجد ملایر برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت دهه کرامت و با هدف پیوند مسجد و ورزش و جذب نوجوانان و جوانان به برنامه‌های معنوی و ورزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف شناسایی استعدادها به صورت مستمر در طول تابستان برگزار می‌شود، افزود: تیم های مختلف از مساجد در این دوره از مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر از حضور 180 نفر در قالب 8 تیم ده نفره از مساجد ملایر در اولین دوره مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات برای نوجوان 9 تا 14 ساله برگزار شده است.

وی یادآور شد: در واقع این مسابقات فرصتی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد فضایی شاد و معنوی بین جوانان و نوجوانان است، گفت: در واقع این اقدام فرهنگی می‌تواند در استمرار داشته باشد و اجرای این طرح‌های هدفمند توانایی جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد را بیشتر کرده که باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

نجفی ابراز کرد: اداره تبلیغات اسلامی ملایر از سال گذشته تا کنون برنامه‌های مختلفی را برای تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به مساجد داشته که  این بنامه‌ها در قالب برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، نماز، اذان ، دوره‌های آموزشی ... و بوده و از برگزیدگان و شرکت کنندگان در این مسابقات و طرح‌ها تجلیل شده است.

انتهای پیام
captcha