اعلام جزئیات دریافت نذورات عید قربان در قزوین
کد خبر: 4069172
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳

اعلام جزئیات دریافت نذورات عید قربان در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ یا شماره گیری کد #۱*۰۲۸*۸۸۷۷* نذورات نقدی خود را در عید قربان پرداخت کنند.

نذورات عید قربان

ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: هر ساله در عید قربان توزیع گوشت بین نیازمندان انجام می‌شود و هم اکنون شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان قزوین نذورات خود را پرداخت کنند و همچنین این مراکز آماده‌ دریافت گوسفند ذبح شده هستند.

وی افزود: از ۲ روش دیگر از جمله واریز مبلغ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ یا شماره گیری کد #۱*۰۲۸*۸۸۷۷* امکان پرداخت نذورات نقدی فراهم شده است.

ظاهری بیان کرد: محل اصلی در نظر گرفته شده مقر کشتارگاه دشت بره در جاده بوئین زهرا است که پس از ذبح گوسفند دراین مکان گوشت‌ها به صورت بهداشتی بسته بندی می‌شود و در سطح استان به نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی درباره میزان کمک‌های نقدی پرداخت شده، خاطرنشام کرد: تاکنون مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان نذورات نقدی توسط خیرین جهت توزیع گوشت به نیازمندان در عید قربان واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در پایان تأکید کرد: نذر قربانی سبب برکت در مال و رفع نیاز محرومین می‌شود و همچنین این عمل مورد رضای خداوند قرار دارد.

انتهای پیام
captcha