ممنوعیت ورود سگ‌ها به پارک‌ها براساس قانون است
کد خبر: 4070280
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
مهدی چمران:

ممنوعیت ورود سگ‌ها به پارک‌ها براساس قانون است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره دستورالعمل و متن نامه اخیر نیروی انتظامی مبنی بر ممنوعیت ورود سگ‌ها به درون پارک‌ها اظهار کرد: نیروی انتظامی نیز در این بخش بر اساس قانون عمل کرده است.

 مهدی چمران

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورای شهر در سخنان مقدماتی خود در هفتاد و هفتمین جلسه این شورا ضمن تبریک عید قربان اظهار کرد: امروز ۲۱ تیرماه مصادف با سالگشت حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست رضاخان بر سر موضوع حجاب است. در آن واقعه تعدادی زیادی از مردم را در صحن مطهر حرم امام هشتم به مسلسل بستند و هنوز هم مشخص نیست که چه تعداد از مردم شهید شدند و این لکه سیاه و ننگینی در تاریخ به نام خاندان پهلوی است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بحث عفاف و حجاب مطرح شد و، چون حجاب در دین ما واجب است و مردم ما در طول تاریخ مردم عفیف بوده‌اند، این روز به عنوان روز حجاب و عفاف مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران سپس با اشاره به این‌که پنجشنبه ۲۳ تیر روز گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری و ۲۴ تیر هم ولادت حضرت امام علی‌نقی (ع) است، ولادت این امام را به حضرت ولیعصر و همه شیعیان و مسلمین تبریک گفت و ادامه داد: در هفته گذشته در شهر و شهرداری تهران شاهد اتفاقاتی بودیم، از جمله برگزاری نمایشگاه مدیریت شهری و همایش بین‌المللی فرصت‌های بین‌المللی شهر تهران که امیدوارم به نتیجه برسند و بتوانیم از این سرمایه‌گذاری‌ها بهره ببریم، چراکه تا به حال یک سرمایه‌گذاری خوب و با برنامه در سطح ظرفیت‌های شهر تهران نداشتیم. همچنین امیدوارم که مدیران شهرداری نگاه خود را به سرمایه‌گذار تغییر داده و فضا را باز نموده و به سرمایه‌گذار دقیقاً به چشم یک سرمایه‌گذار نگاه کنند.

چمران سپس با تسلیت حادثه بعد از ظهر عید قربان در میدان بسیج گفت: متأسفانه کودک چهارساله‌ای در رمپ و روبل میدان بسیج در میان چمن‌ها سقوط کرده و جان باخت. متأسفانه یک مقداری سر قنات ریزش کرده و متأسفانه کودک را به پایین کشیده است. ضمن اینکه عمق قنات نیز در ابتدا ۳۰ متر بوده که به مرور عمق آن به ۵۰ متر افزایش یافته است. امیدوارم که هیچ‌گاه شاهد چنین حوادثی در شهر نباشیم و این موضوع در شهرداری پیگیری شود؛ اما واقعاً رمپ بزرگراه جای نشستن و رفت‌وآمد نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان درباره دستورالعمل و متن نامه اخیر نیروی انتظامی مبنی بر ممنوعیت ورود سگ‌ها به درون پارک‌ها اظهار کرد: نیروی انتظامی نیز در این بخش بر اساس قانون عمل کرده است.

انتهای پیام
captcha