اربعین همایشی برای نمایش قدرت مسلمانان است
کد خبر: 4082663
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

اربعین همایشی برای نمایش قدرت مسلمانان است

امام‌ جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه اربعین جلوه‌ اسلام سیاسی است، گفت: اربعین همایشی برای نمایش قدرت مسلمانان است.

اربعین همایشی برای نمایش قدرت مسلمانان است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر، امروز، یازدهم شهریور، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهدی‌شهر در مصلای این شهرستان با بیان اینکه کاروان اربعین آماده زیارت امام حسین (ع) است، گفت: این سفر آثار و برکاتی دارد که یکی از آنها بعد بین‌المللی این رویداد عظیم معنوی و خودجوش مردمی است.

وی ادامه داد: اربعین در حقیقت همایشی برای قدرت تشیع و مسلمانان است زیرا برادران اهل تسنن و مسیحیان هم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و لذا این راهپیمایی عظیم همایشی برای قدرت‌نمایی دین خدا است.

حجت الاسلام بارانی با بیان اینکه حضور مردم با دین و ملیت‌های مختلف نشان از تأثیرگذاری امام حسین (ع) بر قلوب دارد، متذکر شد: راهپیمایی اربعین در واقع قدرت محور مقاومت است که سیلی بر گوش استکبار گران می‌زند چرا که آنان از اجتماعات مردم مسلمانان در هراس هستند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه اربعین جلوه‌ای از اسلام سیاسی است، یادآور شد: برخی سران مرتجع منطقه دین را از سیاست جدا می‌دانند و این یعنی تمام منافع یک کشور توسط استکبارگران به یغما ببرد در حالی که دین هم برای سعادت دنیا و هم آخرت برنامه دارد.

به گفته وی؛ همایش عظیم اربعین پیام بین‌المللی دارد که تشیع جلوه‌ای از اسلام سیاسی است که می‌تواند سعادت دنیا و آخرت افراد را تأمین کند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه ناکارآمدی نظام و تصویرسازی غلط از وضعیت کشور، دومین هدف جنگ روانی دشمنان است، متذکر شد: امروز در حوزه سیاسی و بین‌الملل به جایی رسیده‌ایم که پهپاد به روسیه صادر می‌کنیم و این عزتمندی ایران اسلامی است حال آنکه دشمنان آدرس غلط و اشتباه درباره ریشه مشکلات می‌دهد.

انتهای پیام
captcha