پایان اولین دوره «چله تثبیت قرآن» ویژه حفاظ در یزد
کد خبر: 4083826
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

پایان اولین دوره «چله تثبیت قرآن» ویژه حفاظ در یزد

اولین دوره طرح «چله تثبیت قرآن کریم» ویژه حفاظ سراسر کشور و به میزبانی خانه قرآن یوسف زهرا(عج) با تجلیل از برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.

دوره «چله تثبیت قرآن» ویژه حفاظخدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: اولین دوره طرح «چله تثبیت قرآن کریم» ویژه حفاظ سراسر کشور به میزبانی این خانه قرآن به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در این دوره 6 کلاس به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی با حفاظ استان‌های یزد، مشهد، البرز و کرمان برگزار و 40 روز در کنار آن‌ها بودیم و به همت کارشناسان طرح و اساتید و قرآن‌آموزان لحظات خوبی رقم خورد.

سلطانی با اشاره به اینکه دوره دوم این طرح از اول مهرماه آغاز خواهد شد یادآور شد: متقاضیان می‌توانند تا 28 شهریورماه جاری برای ثبت‌نام اقدام کرده و محفوظات خود را در 40 روز بازیابی و تثبیت کنند.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این طرح گفت: علاقه‌مندان می‌توانند کلمه تثبیت را به شماره‌های 09136082885 و یا 09339771466 ارسال کنند.

سلطانی تثبیت حداقل پنج جزء قرآن، برنامه‌دهی منظم در طول دوره، برگزاری ارزشیابی در طول دوره، ترسیم نقشه مسیر و مهندسی حفظ، نظارت مستمر مربی بر روند یادگیری، ارائه نمودار پیشرفت درطول دوره و اعطای گواهی پایان دوره را از مزایای این طرح اعلام کرد.

مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد با اشاره به اینکه چله تثبیت، طرح جدیدی است که برای اولین‌بار در یزد به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است بیان کرد:‌ حافظان در ۴۰ روز محفوظات از دست رفته را با برنامه منظم و مهندسی حفظ بازیابی می‌کنند و لذا افرادی که سال‌ها از حفظ دور شده‌اند می‌توانند با این طرح محفوظات را برگردانند.

انتهای پیام
captcha