آرمان شهر عاری از آوارگی در سایه وحدت ایجاد می‌شود
کد خبر: 4090467
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

آرمان شهر عاری از آوارگی در سایه وحدت ایجاد می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: جنگ‌های خانمانسوز و غارتگری‌ها، آسیب‌های تلخ تفرقه و دوری انسان‌ها از یکپارچگی است و بدون تردید آرمان شهرهای عاری از خونریزی و آوارگی‌ها در سایه وحدت و مودت حاصل می‌شوند که مهمترین و بهترین رهاورد ولادت و رسالت رسول اکرم(ص) است.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، به‌مناسبت هفت وحدت پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«این هفته وحدت، این هفته مشترک الاحترام بین مسلمین را قدر بدانید، همه سعی کنند وحدت و اتحاد نیروها و در یک جبهه قرار گرفتن نیروهای مسلمین را - که رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بزرگترین حربه ملت‌ها در مقابل استکبار جهانی است - مغتنم بشمارند و قدر بدانند». مقام معظم رهبری

حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) با تأسی از آیات نورانی قرآن کریم و با درایتی قابل تحسین ناشی از دشمن‌شناسی، ایام ولادت با سرسعادت حضرت محمد مصطفی(ص) را هفته وحدت نام نهادند تا فرصتی برای یادآوری اهمیت انسجام و همبستگی بین مسلمانان جهان باشد.

جنگ‌های خانمانسوز، غارتگری‌ها و همه و همه آسیب‌های تلخ تفرقه و دوری انسان‌ها از یکپارچگی است و بدون تردید آرمان شهرهای عاری از خونریزی و آوارگی‌ها در سایه وحدت و مودت حاصل می‌شوند که مهمترین و بهترین رهاورد ولادت و رسالت رسول اکرم(ص) است.

مسلمانان خداجوی سراسر دنیا در هفته وحدت (۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول) ضمن برپایی مراسم سرور و شادمانی به‌واسطه میلاد سراسر نور و رحمت حضرت محمد (صلوات الله علیه)، میراث ارزشمند نبی گرامی اسلام(ص) که «الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ، وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است» را یادآوری می‌کنند تا توطئه‌های دشمنان اسلام که درصدد اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی هستند را بیش از پیش نقش بر آب سازند و از این طریق مستقیم، زمینه‌های ظهور حضرت مهدی صاحب زمان (روحنا و جسمنا له الفدا) برای اجرای عدالت الهی در کره خاکی فراهم شود.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با خیر و برکت پیامبر اکرم(ص) رسول صلح و بیداری و امام جعفر صادق(ع) مؤسس مذهب جعفری به تمامی مسلمانان جهان به‌ویژه مردم متدین استان که با وحدت و همدلی، خراسان جنوبی را به عنوان سرزمین مودت بین شیعه و سنی در ایران اسلامی بلند آوازه کرده‌اند، این یکپارچگی ستودنی در سایه اسلام را ارج نهاده، امید آن دارم که در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله) با تقویت و گسترش این روحیه همبستگی و وفاق، شاهد بالندگی و سربلندی بیش از پیش این دیار زرخیز باشیم.»

انتهای پیام
captcha