دوره کوتاه‌مدت قرآنی «محمد» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4095859
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

دوره کوتاه‌مدت قرآنی «محمد» در قم برگزار می‌شود

دوره کوتاه‌مدت قرآنی «محمد» با موضوع آشنایی با روش تعلیم قرآن توسط پیامبر اکرم(ص) جمعه، 13 آبان‌ماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

دوره کوتاه مدت قرآنی محمد

به گزارش ایکنا از قم، مؤسسه رزقی‌نو با همکاری حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و ستاد مردمی قرآن و عترت، دوره کوتاه‌مدت قرآنی «محمد» با موضوع آشنایی با روش تعلیم قرآن توسط پیامبر اکرم(ص) را برگزار می‌کند.

این دوره کوتاه‌مدت ویژه طلاب و فعالان قرآنی به‌صورت مجازی و حضوری، جمعه، 13 آبان‌ماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مؤلف تفسیر همگام با وحی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف، معاون آموزش و پژوهش و مسئول واحد قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) و از مؤلفان کتاب آموزش جامع قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین صافی، از مؤلفان کتاب آموزش جامع قرآن کریم و مدرس بیان تفسیر در حوزه و دانشگاه و علی‌اصغر شعاعی، مدیریت مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، قاری بین‌المللی و رتبه اول جشنواره بین‌المللی معلمان برتر جهان اسلام از اساتید این دوره هستند.

مزایای دوره کوتاه‌مدت قرآنی «محمد» شامل اعطای گواهی پایان دوره، اعزام مبلغ و استاد به مساجد، نهادها و محلات کشور و راهیابی به دوره‌های تخصصی تربیت مربی رزقی‌نو است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در دوره عدد ۱۱۰ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۷۵۰۰۰۰۵۵ ارسال کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۵۸۰۰۰۵۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha