فراخوان دعوت به فعالیت‌های علمی در حوزه قرآن و سلامت در زنجان
کد خبر: 4098255
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

فراخوان دعوت به فعالیت‌های علمی در حوزه قرآن و سلامت در زنجان

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پژوهشگران و علاقه‌مندان به فعالیت‌های علمی در حوزه قرآن و سلامت اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه مراجعه کنند.

حوزه قرآن و سلامت

یوسف قنبری مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، اظهار کرد: این جشنواره  ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه شامل شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری و ۵۳ رشته بوده و در مرحله دانشگاهی و سراسری اجرا خواهد شد.

وی در رابطه با نحوه ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت، افزود: کارکنان، اساتید و دانشجویان می توانند برای ثبت‌نام یا به رابط آموزشی واحد محل خدمت خود مراجعه کنند و یا در وبسایتquran.behdasht.gov.ir  ثبت‌نام کنند.

این مسئول در رابطه با زمان ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت، تصریح کرد: ثبت‌نام جشنواره از ۱۵ آبان آغاز شده و تا ۱۵ آذر تداوم دارد، گفتنی است زمان دقیق آزمون‌های کتبی و آوایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: شرکت در جشنواره قرآن و عترت برای همه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زنجان تا سقف ۱۲ ساعت آموزشی عمومی ضمن خدمت(در صورت کسب حدنصاب نمره) و اعضای هیئت علمی دانشگاه امتیاز فرهنگی معادل ۱۲ ساعت آموزشی است.

قنبری در رابطه با نیاز به فعالیت پژوهشی در حوزه قرآن و سلامت، خاطرنشان کرد: در راستای اقدام اداره قرآن و عترت(ع) دانشگاه مبنی بر فعالیت‌های علمی در حوزه قرآن و سلامت، از همه پژوهشگران و علاقمندان دعوت می‌کنیم به اداره قرآن و عترت(ع) واقع در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با شماره تماس ۳۳۰۱۷۲۴۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha