انتشار تمبر یادبود جایزه بین‌المللی قرآن دبی
کد خبر: 4101947
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

انتشار تمبر یادبود جایزه بین‌المللی قرآن دبی

گروه پست امارات با همکاری جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این جایزه اقدام به انتشار تمبری جدید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از عمون، «گروه پست امارات» با همکاری جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی، به منظور گرامیداشت بیست و پنجمین سال تأسیس این جایزه و برای معرفی و مستندسازی برخی از فعالیت‌های این جایزه، تمبر پستی یادبودی منتشر کرد.

عبدالله محمد الاشرم، مدیر عامل گروه پست امارات گفت: ما مفتخریم که این تمبر پستی را به مناسبت بیست و پنج سال از تاسیس جایزه بین المللی قرآن کریم دبی، رسالت با اهمیت این جایزه و نقش آن در خدمت به قرآن کریم و علوم آن منتشر کنیم. این گام در راستای تعهد ما به حمایت از تلاش‌ها، ابتکارات و کمک‌های تمدنی است که امارات متحده عربی دنبال می‌کند.

الاشرم افزود: تمبرهای یادبود یکی از ابزارهای مستندسازی فرهنگی است و ما در گروه پست امارات مشتاقیم برای بزرگداشت رویدادها و مناسبت‌های مهم تمبرهای یادبود منتشر کنیم و نقش آن را در توسعه فرهنگ و علوم قرآنی در سطح داخلی، منطقه‌ای و جهانی برجسته کنیم.

جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی در طول تاریخ خود، از سوی بسیاری از مردم در داخل و خارج از کشور، به‌ویژه در دو مسابقه بین‌المللی خود، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی برای آقایان و مسابقات بین‌المللی دختران مورد توجه قرار گرفته و بازتاب‌های مثبتی همراه داشته است.

انتهای پیام
captcha