بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی جمعه آغاز می‌شود
کد خبر: 4129631
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲

بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی جمعه آغاز می‌شود

بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی با حضور 65 شرکت کننده از حافظان کتاب خدا به نمایندگی از کشورهای خود در محل سالن سمپوزیوم فرهنگ و علم منطقه الممزر دبی جمعه، چهارم فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، فعالیت بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌ کریم دبی با حضور 65  حافظ قرآن کریم فردا (جمعه) آغاز می‌شود.

در روز نخست این مسابقات، عبدالرحمن خلیل الرحمن از افغانستان، عبدالله عبدالعزیز عبدالله از سومالی، سلیمان موسی یوسف از اردن، خلیل عبدالناصر معلم از بریتانیا و عبدالعلیم عبدالرحیم حاجی از کنیا در حضور هیئت داوران بر اساس روایت حفص از عاصم به تلاوت آیات می‌پردازند. 

هیئت داوران این مسابقه  شامل احمد بن حمود الرویثی از عربستان سعودی، رئیس کمیته داوران و سالم الدوبی از امارات، شیخ عبدالله عیش از مراکش، دکتر جمال فاروق از مصر، احمد میان تاهومی از پاکستان و شیخ شعیب مجیب الحق از بنگلادش اعضای کمیته داوری هستند.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و بشردوستانه و رئیس کمیته برگزاری این جایزه، سطح ممتاز مسابقات بین‌المللی دبی را در بین دیگر مسابقات بین‌المللی قرآنی به لطف خدا و حمایت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نایب رئیس دولت و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی دانست.

پیش از این، اعضای کمیته داوری مسابقات جلسه هماهنگی تشکیل دادند که در آن محمد الحمادی، مدیر منابع انسانی و فناوری اطلاعات و رئیس بخش مسابقات، توضیحاتی مبسوط در مورد مقررات داوری با استفاده از برنامه داوری الکترونیک و آخرین مقررات و استانداردهای مسابقات را شرح و به سوالات اعضای کمیته داوری در مورد جزئیات برنامه پاسخ داد.

اعضای کمیته داوری مسابقه در بازدید از مقر این جایزه، از تلاش‌های کمیته برگزاری به ریاست ابراهیم محمد بوملحه و اعضای کمیته برای تضمین موفقیت مسابقات قدردانی کردند. 

 این کمیته جوایز روزانه‌ای برای مردان، زنان، بزرگسالان و کودکان از بین تماشاگران حاضر در مسابقه اختصاص داده است که با توزیع شماره در بین کسانی که وارد مسابقه می‌شوند اعطا و در پایان روز قرعه‌کشی ۱۰ جایزه مالی توزیع می‌شود.

این جوایز علاوه بر جوایز غیر نقدی است که برای مسابقات تلفنی به منظور تشویق مردم به حضور و شرکت در مسابقه اهدا می‌شود و این ابتکار، با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha