رئیس دفتر پیام‌آوران ایثار لرستان معرفی شد
کد خبر: 4106917
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

رئیس دفتر پیام‌آوران ایثار لرستان معرفی شد

کبری حافظی و شیرعلی شهبازی به‌عنوان رئیس و نایب‎رئیس دفتر پیام‌آوران ایثار استان لرستان معرفی شدند.

معارفه رئیس دفتر پیام‌آوران ایثار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی که سه‎شنبه، 22 آذر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در خرم‎آباد برگزار شد، کبری حافظی، همسر شهید سیدنورخدا موسوی به‌عنوان رئیس دفتر پیام‌آوران ایثار و  شیرعلی شهبازی به‌عنوان نایب‎رئیس دفتر پیام‌آوران ایثار استان لرستان معرفی شدند.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در این مراسم معارفه با بیان اینکه امید است همگی با همکاری و همدلی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرینی کنیم، به سفارش امام علی(ع) به ورزش اشاره کرد و گفت: جسم سالم در بدن سالم است و با توجه به ظرفیت‌های ورزشی در مجتمع ایثار امید است شاهد نقش‌آفرینی ایثارگران در مسابقات ورزشی و کسب مقام در جایگاه‌های ورزشی در سطح ملی باشیم.

وی با اشاره به آغاز به کار پیام‌آوران ایثار در لرستان افزود: این افراد در عرصه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، اقتصاد، سیاست، علم و... پیام‌آوران ایثار هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: امید است با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوانیم پیام ایثار و شهادت را به گوش دنیا برسانیم.

انتهای پیام
captcha