آغاز ثبت نام در مسابقه بین‌المللی قرآن «عطر کلام» عربستان + تیزر
کد خبر: 4112120
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

آغاز ثبت نام در مسابقه بین‌المللی قرآن «عطر کلام» عربستان + تیزر

ثبت‌نام برای شرکت در دومین مرحله مسابقه بین‌المللی «عطر کلام» ویژه قرآن و اذان در عربستان سعودی آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم، ترکی آل شیخ، رئیس اداره کل امور سرگرمی عربستان سعودی از آغاز ثبت نام برای شرکت در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و اذان خبر داد.

این مسابقات که عطر کلام نام دارد، نخستین برنامه‌ای است که مسابقات تلاوت قرآن کریم و اذان به صورت یکجا در آن برگزار می‌شود و همچنین بزرگ‌ترین برنامه استدیویی در حوزه خود در جهان است.

به گفته آل شیخ اداره تحت سرپرستی او سازمان‌دهی و نظارت بر برگزاری این دوره از مسابقات را بر عهده دارد و جوایز بی‌سابقه‌ای بالغ بر 12 میلیون ریال سعودی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

ثبت نام برای شرکت در این مسابقه از امروز چهارشنبه، 4 ژانویه (14 دی) آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://otrelkalam.com در این مسابقات ثبت نام کنند.

دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و اذان شامل 4 مرحله است که مرحله اول با ثبت نام در سایت مسابقه و بارگذاری کلیپ صوتی برای ارزیابی توسط کمیته‌های داوری آغاز می‌شود.

برگزیدگان این مرحله در مرحله دوم و سوم نیز باید یک کلیپ صوتی برای ارزیابی توسط داوران ارسال کنند. استانداردهای ارزشیابی با توجه به مراحل رقابتی بالا می‌رود و برگزیدگان مرحله سوم به‌عنوان شرکت کننده در مرحله نهایی انتخاب می‌شوند.

دوره نهایی مسابقات در ماه مبارک رمضان به طور حضوری برگزار و از طریق شبکه MBC و اپلیکیشن «شاهد» به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است، سيدجاسم موسوی، قاری ایرانی اهل خوزستان با حضور در مرحله فینال نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و اذان عطر الکلام عربستان به رتبه چهارم این رقابت دست یافت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha