برپایی گردهمایی قرآنیان جهرم در محکومیت اهانت به ساحت قرآن
کد خبر: 4117424
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

برپایی گردهمایی قرآنیان جهرم در محکومیت اهانت به ساحت قرآن

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم از گردهمایی بزرگ قرآنیان جهرم در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در نماز جمعه این هفته، مورخ ۷ بهمن ماه خبر داد.

گردهمایی قرآنیان جهرم، محکومیت اهانت به ساحت قرآنحسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن در کشورهای غربی گفت: اقدام ذلیلانه کشور سوئد و هلند در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم قلب هر مسلمانی را به درد آورد.

وی افزود: وظیفه مسلمانان است که نسبت به این اقدام ساکت ننشینند و با حضور خود، این اهانت جنون‌آمیز را محکوم کنند و همچنین مسئولان و مردم نیز با حمایت هر چه بیشتر از فعالیت‌های قرآنی اقدامی عملی نسبت به این حرکت داشته باشند.

عزیزی‌نیا تصریح کرد: در این راستا از همه حافظان، قاریان و علاقمندان به قرآن کریم در شهرستان جهرم دعوت به عمل می‌آید تا با حضور پرشور و منسجم در نماز جمعه این هفته شهرستان مورخ 7 بهمن واکنش خود را نسبت به این حرکت نشان دهند.

 مدیردارالقران بسیج جهرم در پایان بیان کرد: از جامعه قرآنی در دیگر شهرهای کشور نیز تقاضا داریم نسبت به این حرکت ساکت ننشینند و تجمعات اعتراضی را در سطح شهر خود برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha