کتاب «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» منتشر شد
کد خبر: 4119083
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

کتاب «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» منتشر شد

در آستانه برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی آیت‌الله اسدالله جوادی به‌عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان»، کتابی درباره زندگی و خاطرات ایشان منتشر شده است.

کتاب «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد اهتمام، دبیر همایش هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان اظهار کرد: در آستانه برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی آیت‌الله اسدالله جوادی به‌عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان»، کتابی درباره زندگی و خاطرات ایشان منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی افزود: آیت‌الله اسدالله جوادی اهل محله گورتان اصفهان است و در مدت ۴۰ سال تحصیل بی‌وقفه، توانست از محضر حدود ۵۰ تن از اساتید حوزه‌های علمیه کسب فیض کند و به درجه اجتهاد برسد.

دبیر همایش هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان بیان کرد: مسجد جامع گورتان، پایگاه اصلی این عالم دینی و شاهد ده‌ها سال خدمت آیت‌الله جوادی به مردم منطقه غرب اصفهان بوده است و دانشجویان و طلاب زیادی از تدریس و عامه مردم از منبرهای ایشان در تمامی این سال‌ها بهره برده‌اند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله جوادی پدر دو شهید است، گفت: هدف از برگزاری این همایش، تبيين الگوهای موفق تبليغی برای بهره‌برداری ديگر مبلغان از تجربيات این چهره‌ها، هدفمندی تبلیغ و تقویت روحیه جهادی و تبلیغی در بین مبلغان آقا و خانم است.

اهتمام گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند در آستانه برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی آیت‌الله اسدالله جوادی به‌عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان»، کتابی درباره زندگی و خاطرات ایشان را از نشانی اینترنتی m8r.ir/2211 دریافت کنند.

وی در پایان تأکید کرد: همایش «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» روز پنجشنبه، ۱۳ بهمن‌ماه جاری، ساعت ۹ در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha