مسابقه پیامکی «فجر مهر» در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4120446
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

مسابقه پیامکی «فجر مهر» در لرستان برگزار می‏‌شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری مسابقه پیامکی «فجر مهر» به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی این ستاد خبر داد و گفت: سؤالات مربوط به این مسابقه از طریق فضای مجازی و توزیع ‌پرسش‌نامه بین مردم و راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن در دسترس قرار می‌گیرد.

محمد چگنی‌نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد کانون‌های مساجد لرستان، محمد چگنی‌نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، امروز، 18 بهمن‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری از برگزاری جشنواره «فجر انقلاب» با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری شاخص در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: تزئین مساجد، معرفی دستاوردهای انقلاب، برگزاری جشن پیروزی انقلاب، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان به‌مناسبت دهه فجر است.

وی ادامه داد: مراسم کتابخوانی، نورافشانی در شب 21 بهمن، برگزاری تریبون‌های آزاد در مساجد با حضور مردم و مسئولان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد است.

چگنی‎نژاد بیان دستاوردهای انقلاب را از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طول دهه فجر انقلاب اعلام کرد و گفت: در این راستا تلاش می‌شود دستاوردهای انقلاب برای آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان بازگو شود کمااینکه در کنار بیان دستاوردها، باید چالش‌های پیش‌رو و ظرفیت‌های کشور برای عبور از مشکلات نیز با استفاده از ابزارهای نوین برای مردم تبیین شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه پیامکی «فجر مهر» از دیگر برنامه‌های ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان است که سؤالات مربوط به این مسابقه از طریق فضای مجازی و توزیع پرسشنامه در اختیار مردم قرار می‎گیرد. همچنین در روز 22 بهمن و همزمان با راهپیمایی مردم، نمایشگاهی در دو غرفه شامل برنامه‌های فرهنگی و ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha