محافل قرآنی به مناسبت سالگرد شهادت امام کاظم(ع) در عراق + عکس
کد خبر: 4122431
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

محافل قرآنی به مناسبت سالگرد شهادت امام کاظم(ع) در عراق + عکس

محافل انس با قرآن و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) به همت مجمع علمی قرآن کریم آستان عباسی در عراق برگزار شد.

محافل انس با قرآن به مناسبت شهادت امام کاظم(ع) در عراق + عکسبه گزارش ایکنا به نقل از الکفیل، مرکز قرآن کریم نجف وابسته به مجمع علمی قرآن کریم آستان عباسی بر این محافل نظارت داشت و گروهی از قاریان این مرکز و شهروندان عراقی در آن حضور یافتند.

سید ذوالفقار السعبری، از قاریان مرکز قرآن نجف در این باره گفت: این مرکز سه محفل قرآنی و مجالس عزاداری در منطقه «الدبونی» در مسیر حرکت زائران مرقد امام موسی کاظم که برای مشارکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت آن حضرت روانه این مرقد می‌شوند، برگزار کرد و این برنامه‌ها از فعالیت‌های تبلیغی مرکز در استان واسط بود.

وی افزود: گروهی از قاریان مرکز قرآن نجف و تعدادی از اهالی شهر واسط در این برنامه حضور یافتند و شیخ عمار فیاض، از سخنرانان و واعظان ضمن برپایی مجلس عزا، به تبیین سیره امام موسی کاظم(ع) و نقش وی در خدمت به قرآن و تفسیر پرداخت. 

گفتنی است، امروز، 27 بهمن برابر با 25 رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) است و به همین مناسبت زائران زیادی عازم حرم آن حضرت در کاظمین عراق شده و به زیارت و سوگواری می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha