دیدار نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با جانبازان
کد خبر: 4124500
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

دیدار نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با جانبازان

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، با حضور در منزل جانبازان این استان،‌ دغدغه‌ها و مشکلات رزمندگان سال‌های دفاع مقدس را بررسی کرد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، شب گذشته، 6 اسفندماه، به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل جانبازان اسفندیار شهبازی، بهرام علی‌محمدی و طیب صحافی، این روز را تبریک گفت و به دغدغه‌ها و مشکلات این بزرگواران گوش سپرد.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر از خانواده شهدا و جانبازان در سطح استان هرمزگان، عنوان کرد: تلاش و صبر جانبازان ستودنی است و نباید سختی و اجر تلاش خانواده این عزیزان را کمتر از خود جانبازان دانست؛ چراکه با صبوری و پرستاری خود همواره یاریگر جانبازان اسلام بوده‌اند و از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: در جریان دیدارهایی که به صورت مستمر با خانواده شهدا و جانبازان سراسر هرمزگان برگزار می‌شود، مسائل و مشکلات مجموعه رزمندگان و جانبازان مطرح و توسط دفتر پیگیری می‌شود.

یادآور می‌شود؛ در پایان این دیدارها، در راستای قدردانی از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان لوحی به آقایان اسفندیار شهبازی جانباز ۵۰ درصد، طیب صحافی جانباز ۵۰ درصد و بهرام علی محمدی جانباز ۶۰ درصد اهداء شد.

انتهای پیام
captcha