مقاومت کرانه باختری چهره تروریستی شهرک‌نشینان صهیونیست را برملا کرد
کد خبر: 4125815
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
زیاد النخاله:

مقاومت کرانه باختری چهره تروریستی شهرک‌نشینان صهیونیست را برملا کرد

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه رزمندگان مقاومت با مبارزات اخیر خود چهره خطرناک شهرک‌نشینان صهیونیست را برای دنیا برملا کردند، گفت که مقاومت تا آزادسازی سرزمین فلسطین ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین تأکید کرد که گردان‌های مقاومت در کرانه باختری گردان جنین، گردان نابلس و گردان عرین الاسد با رزمندگان شجاع خود توطئه رژیم اشغالگر برای تسلط بر سرزمین فلسطین را ناکام گذاشتند و توانستند یک موازنه وحشت واقعی را با دشمنی ایجاد کنند که همه انواع سلاح را در اختیار دارد.

النخاله طی نطقی در مراسم بزرگداشت یاد شهدای مقاومت که سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی برگزار کرده بود، گفت: جنایت نظامیان اشغالگر در به شهادت رساندن یازده فلسطینی در یک روز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی بر لزوم یکپارچگی و وحدت رزمندگان فلسطینی و برخورداری از برنامه‌ای یکپارچه مبتنی بر وحدت در میدان نبرد تأکید کرد و گفت: همه ما برای دفاع از قدس و فلسطین مبارزه می‌کنیم. از شمال کرانه باختری و دژ مستحکم آن در جنین تا نابلس، کوه آتش و اریحا سلاحی واحد و مقاومت واحد و یکپارچه با دشمن اشغالگر داریم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رزمندگان ما با غلبه بر پروژه استیلای بر سرزمین فلسطین و یهودی‌سازی آن به دنیا نشان دادند که پروژه صهیونیستی در کشور ما پیاده نخواهد شد، حتی اگر بخواهیم تا یک هزار سال دیگر مبارزه کنیم.

النخاله گفت: آمریکا با همه توان و نفوذ خود به دنبال طراحی یک توطئه جدید در نشست العقبه بود؛ اما تنها یک رزمنده فلسطینی در شهرک حواره توطئه آنها را برای ایجاد یک فتنه داخلی ناکام گذاشت و چهره قبیح جوخه‌های شهرک‌نشین صهیونیست را برملا کرد و نشان داد که پروژه شهرک‌سازی تا چه اندازه خطری برای بشریت و نه تنها ملت فلسطین است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه شهرک‌نشینان صهیونیست کینه و تروریسم خود را نشان دادند، گفت: دنیا متوجه شد که عده‌ای وحشی و قاتل چگونه سرزمین مقدس فلسطین و سرزمین رسالات آسمانی را اشغال کرده‌اند و واقعیت و ماهیت سیاست آمریکا در حمایت از پروژه صهیونیستی را نشان دادند و اینکه چگونه رژیم‌های عربی هم برای تکمیل توطئه آمریکایی ـ صهیونیست و حمایت از دشمن و شهرک‌نشینان قاتل آن تحریک شده‌اند.

النخاله گفت: آنها با توطئه‌ها و نقشه‌هایشان می‌خواهند ما یا برده باشیم یا بمیریم اما ملت ما به آنها می‌گوید که در این سرزمینی که به ما تعلق دارد یا جای ماست و یا جای شما، اما ما به مبارزه ادامه خواهیم داد تا شما رابیرون کنیم. ملت قهرمان ما هرگز در برابر شما تسلیم نمی‌شود. این نبرد متعلق به ملت فلسطین است و افتخار می‌کنیم که در این نبرد بمیریم یا پیروز شویم و مردان خدا تنها کسانی هستند که در میدان نبرد مبارزه می‌کنند و به شهادت می‌رسند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: کسانی که گمان می‌کنند ملت ما ممکن است که شکست بخورد در حالی که از رزمندگانی برخوردار است که هر روز در برابر رژیم اشغالگر می‌ایستند و به شهادت می‌رسند، آنها اشتباه می‌کنند و تاریخ را نمی‌شناسند. ما باید مبارزه کنیم، مقاومت کنیم و پیروز شویم.

نشست یکشنبه شب تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی به میزبانی شهر «العقبه» تحت نظارت آمریکا، مصر و اردن هم که به دنبال تشدید عملیا‌های مقاومتی فلسطینیان برگزار شد، نتوانست اهداف توطئه‌ای آن برای نجات دولت تندرو و فاشیست رژیم اسرائیل را محقق کند و در واقع شکست خورد و در مقابل دستاوردهای بزرگی برای فلسطینی‌ها به همراه داشت و با پرده برداشتن از تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست، به مقاومت فلسطینی‌ها مشروعیت بخشید و بار دیگر مسئله فلسطین را به رأس توجه افکار عمومی عربی و بین‌المللی بازگرداند.

انتهای پیام
captcha