آغاز نام‌نویسی متقاضیان میزبانی نهمین دوره طرح «رحله» در البرز
کد خبر: 4126367
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

آغاز نام‌نویسی متقاضیان میزبانی نهمین دوره طرح «رحله» در البرز

نام‌نویسی از متقاضیان دریافت میزبانی نهمین دوره طرح ملی «رحله» که در تابستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود در استان البرز آغاز شد.

طرح ملی رحله

به گزارش ایکنا از البرز، نام‌نویسی از متقاضیان دریافت میزبانی نهمین دوره طرح ملی «رحله» که در تابستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود در استان البرز آغاز شد.

نهمین دوره طرح ملی رحله در تابستان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و مؤسسات، نهادها و اشخاصی که علاقه‌مند به دریافت میزبانی این طرح هستند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان به نشانی beytolahzan.ir نسبت به ثبت مشخصات خود و سازمان خود اقدام کنند.

مهلت نام‌نویسی جهت کسب میزبانی تا پایان اسفندماه و ثبت‌نام قرآن‌آموزان همانند سال‌های گذشته از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

داوطلبان موظفند حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ فیلم و عکس از محل انتخابی جهت برگزاری طرح را به ستاد طرح ملی رحله ارسال کنند که بعد از مراحل ارزیابی توسط بازرسی ستاد این طرح، در صورت تأیید مکان و احراز شرایط مؤسسه میزبان، تفاهم‌نامه‌ای در دو نسخه به امضای میزبان و مؤسسه بیت‌الاحزان خواهد رسید و مراکز می‌توانند پس از شرکت در دوره توجیهی، به‌طور رسمی کار خود را آغاز کنند.

یادآور می‌شود، طرح ملی رحله حفظ شبانه‌روزی جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره در ایام تابستان است که مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری نهادهای قرآنی و فرهنگی کشور هر ساله ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha