همایش تجلیل از خادمان حسینی استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: 4127242
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

همایش تجلیل از خادمان حسینی استان مرکزی برگزار شد

همایش خادمان حسینی عصر پنجشنبه، 18 اسفند، در مجتمع فرهنگی - ورزشی پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند برگزار و از فعالان این حوزه در راستای کمک به زلزله‌زدگان خوی تجلیل شد.

همایش تجلیل از خادمان حسینی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی، همایش خادمان حسینی عصر پنجشنبه، 18 اسفند، در مجتمع فرهنگی - ورزشی پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند برگزار شد.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، در این مراسم حرکت انقلاب اسلامی را در امتداد حرکت انبیا و ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و افزود: با وجود توطئه‌ها و غائله‌های مختلفی که دشمنان علیه مردم و نظام اسلامی برپا می‌کنند، چراغ انقلاب اسلامی، همچنان روشن و پر نورست که بخشی از این موفقیت بزرگ مدیون تلاش‌های موکبداران و خادمان حسینی است.

نظری ادامه داد: عاشورا، دانشگاهی است که در یک نیم‌روز، عظیم‌ترین و عمیق‌ترین منابع معرفتی را که یک سرباز باید در راه پاسداری از ولایت بیاموزد، در اختیار انسان قرار می‌دهد.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، نیز به ارائه تحلیلی از شرایط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور و جنگ ترکیبی دشمن علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: هدف اصلی دشمن، فروپاشی نهاد خانواده برای رسیدن به اهداف شیطانی است.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی. فرهنگی و اجتماعی، افزود: جهاد تبیین، خنثی‌کننده برنامه‌های دشمن است و خادمان حسینی، پرچمداران خدمت به مردم و احیای ارزش‌های الهی هستند.  

رحیم غلامی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی، نیز در این همایش با اشاره به مشارکت و نقش موثر مردم استان مرکزی در توسعه و بازسازی عتبات عالیات، گفت: این استان از استان‌های موفق و‌ پیشرو در امر توسعه و بازسازی عتاب مقدسه بوده و هست.

وی با تقدیر و تکریم از تلاش خادمان حسینی و موکب‌داران استان مرکزی در پیشبرد اهداف ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، افزود: این همایش با هدف تکریم خادمان حسینی و تبادل تجربیات و نیز تقویت ارتباطات و هم‌افزایی بیشتر بین نیروهای مذهبی فعال در این عرصه برگزار شده است.

مجید رجبی،  مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، هم جمهوری اسلامی ایران را متعلق به ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و گفت: باید تمام امکانات کشور در خدمت توسعه فرهنگ تشیع و احیا و حراست از ارزش‌های الهی به کار گرفته شود.

رجبی تلاش اقتصادی و تولیدی را در مسیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: کارشناسان و متخصصان پالایشگاه امام‌خمینی(ره) با تمام توان به دنبال خودکفایی کامل در تمام بخش‌های علمی، تولیدی و صنعتی هستند.

یادآور می‌شود، در این همایش که با مشارکت پالایشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد جمعی از خادمان حسینی و موکبداران فعال در خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر خوی تکریم شدند.

انتهای پیام
captcha