تذکر لسانی وظیفه مجموعه انتظامی به تنهایی نیست
کد خبر: 4130257
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

تذکر لسانی وظیفه مجموعه انتظامی به تنهایی نیست

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به جایگاه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در اسلام گفت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر و به طور خاص عفاف و حجاب، همه باید نقش خود را ایفا کنند و تذکر لسانی وظیفه مجموعه انتظامی به تنهایی نیست.

دیدار فرمانده فراجا با آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس عصر دیروز، 7 فروردین در دیدار با فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از دغدغه‌های سردار رادان در رابطه مردم و کارکنان انتظامی، گفت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر و به طور خاص عفاف و حجاب، همه باید نقش خود را ایفا کنند و تذکر لسانی وظیفه مجموعه انتظامی به تنهایی نیست.

وی با اشاره به گستردگی ماموریت‌های پلیس در جامعه و تأکید بر لزوم تناسب بین حجم مأموریت‌های پلیس و کارکنان انتظامی، افزود: با این حال با توکل بر خداوند متعال تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم توسط کارکنان پلیس تاکنون به خوبی محقق شده و می‌شود.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه همراهی با مجموعه انتظامی را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانیم، از فرمانده انتظامی استان فارس و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه ضیافت الهی، گفت: در حکم رهبر معظم انقلاب به بنده جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم و تلاش برای امنیت و آرامش آنان مورد تاکید ایشان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم با مدنظر قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری توانمندی‌های کارکنان انتظامی را افزایش و در راستای تامین امنیت مردم همه توان خود را به کار گیریم.

رادان با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و مبارزه با سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با اجرای مقتدرانه این طرح‌ها تلاش می‌کنیم دغدغه‌های مردم را در این دو موضوع کاهش دهیم.

انتهای پیام
captcha