خانواده نقش مهمی در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب دارد
کد خبر: 4132102
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
امام جمعه کرمانشاه:

خانواده نقش مهمی در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب دارد

آیت‌الله مصطفی علما با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص عفاف و حجاب گفت: خانواه نقش مهم و تأثیرگذاری در تبیین فرهنگ و جایگاه این ارزش اسلامی دارد.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، 18 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر کرمانشاه با اشاره به موضوع اقتصاد، اظهار کرد: طی ۱۰ سال گذشته رهبر معظم انقلاب، شعار سال را با محور اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند. مقوله تولید و رشد آن قطعاً در مهار تورم تأثیرگذار است و مردم و مسئولان باید در تحقق این شعار تلاش کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امروز اقتصاد از محور‌های مهم هر کشوری است باید در مسیر تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تلاش کنیم که این امر اقتدار ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به منویات رهبری معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در خصوص عفاف و حجاب گفت: ترویج بی‌حیایی و هنجارشکنی از توطئه‌های دشمن است. خانواده‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در تبیین جایگاه این ارزش اسلامی دارند.

آیت‌الله علما در پایان با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه بهار قرآن و معنویت و توجه بیشتر به خداوند است، بیان کرد: باید از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان برای بندگی خداوند متعال بهره گرفت.

انتهای پیام
captcha