ارتقای رتبه فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی»
کد خبر: 4134566
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

ارتقای رتبه فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی»

شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اعطای رتبه علمی ـ پژوهشی به فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان موافقت کرد.

فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» با مجوز رسمی از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه‌های علمیه سراسر کشور به رتبه علمی ـ پژوهشی ارتقا پیدا کرد.

وی افزود: طبق مصوبه 552 این شورا، با اعطای رتبه علمی ـ پژوهشی به این فصلنامه موافقت و مصوبه مذکور از سوی آیت‌الله اعرافی ابلاغ شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: این مجموعه آماده دریافت مقالات علمی ـ پژوهشی اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین طلاب سطح چهار و دانشجویان رشته دکترا در حوزه‌ مباحث اخلاق است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت شماره‌های قبلی و ارسال آثار خود به نشانی اینترنتی akhlagh.morsalat.ir مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: امید است با اتکال به خداوند منان و الطاف حضرت ولی‌عصر(عج) و تلاش و تعهد مدیران و اعضای محترم هیئت تحریریه، این فصلنامه گام‌های مؤثری برای تحقق اهداف علمی حوزه و رشد و بالندگی اندیشه اسلامی برداشته و باعث آشکار شدن ظرایف و رموز مسائل اخلاقی و انتقال آنها به مخاطبان فرهیخته خود شود.

انتهای پیام
captcha