آغاز مصاحبه از داوطلبان حفظ تخصصی یکساله جامعةالقرآن
کد خبر: 4135189
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

آغاز مصاحبه از داوطلبان حفظ تخصصی یکساله جامعةالقرآن

مصاحبه از داوطلبان حضور در دوره حفظ تخصصی یکساله جامعةالقرآن از امروز، 29 فروردین‌ماه آغاز شد و تا نیمه اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام و مصاحبه اولیه از قرآن‌آموزان و حافظان علاقه‌مند به شرکت در طرح حفظ یک‌ساله مؤسسه از 29 فروردین‌ماه در شعب مؤسسه آغاز شد و تا نیمه اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: بانوان داوطلب می‌توانند با مراجعه به تارنمای مؤسسه به نشانی jqk.ir، نزدیک‌ترین شعبه بزرگسال جامعةالقرآن به محل سکونت خود را انتخاب کنند و مراحل ثبت‌نام و مصاحبه خود را انجام دهند.

روحی با اشاره به اینکه داوطلبان خردسال تهرانی می‌توانند به شعبه امام حسین(ع) مراجعه کنند، اظهار کرد: همچنین به صورت همزمان نیز این مصاحبه‌ در شعب نامجو، آغاسی، رباط‌کریم، ورامین ویژه پسران و آقایان در شهر و استان تهران برپا می‌شود.

مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن بیان کرد: قبول‌شدگان به دوره آزمایشی حفظ تخصصی یکساله که از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود و به مدت ۷۳ روز به طول می‌انجامد، راه پیدا می‌کنند. در این دوره آزمایشی، طی برنامه‌ریزی مشخص، داوطلبان چهار جزء از مصحف شریف را حفظ می‌کنند.

وی به اخذ المپیاد عروج از شرکت‌کنندگان دوره آزمایشی اشاره کرد و ادامه داد: براساس نظر هیئت داوران و استعدادیابی حافظان، افراد موفق به حضور در دوره‌ اصلی (از ابتدای مهرماه) خواهند شد. همچنین در این دوره، حافظان علاوه بر تسلط بر حفظ، به نکات تفسیری و نکاتی از مفاهیم و ترجمه آیات مسلط خواهند شد.

روحی تصریح کرد: افرادی که موفق به ادامه حضور در دوره تخصصی حفظ یک‌ساله نمی‌شوند، به دوره‌های مقطعی راهنمایی می‌شوند تا در صورت تمایل از دوره‌ها و طرح‌های دو، سه و چهار ساله حضوری و غیرحضوری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha