معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی مسجد حکم‌آباد تبریز
کد خبر: 4135794
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی مسجد حکم‌آباد تبریز

مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجدجامع حکم‌آباد تبریز شب گذشته، 31 فروردین با حضور مسئولانی استانی و شهری و معرفی نفرات برتر برگزار شد.

مسابقات قرآن، مسجد حکم آباد تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مسجدجامع حکم‌آباد تبریز شب گذشته، 31 فروردین با حضور مسئولانی استانی و شهری در محل مسجد حکم‌آباد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

براساس رأی هیئت داوران نفرات اول تا سوم رشته قرائت، بالای ۱۶ سال به ترتیب «وحید حسن‌زاده»، «محمدرضا فقیهی‌نیا» و «سجاد امینی» بوده‌اند و همچنین در رشته قرائت، مقطع زیر ۱۶ سال نیز «امیرحسین تاروردی‌پور»، «محمد باقری» و «میثم اسدپور» به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ، در بخش حفظ کل قرآن کریم «ابوالفضل میرابی»، «سینا کاظمیان» و «حجت‌الاسلام کریم جعفرنژاد» به ترتیب نفرات اول تا سوم را از آن خود کردند؛ همچنین در رشته حفظ، جزء ٢۰ «علی روحانی نژاد»، «بهزاد طالب» و «امیرحسین نریمانی» به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته ۱۰ جزء «سیدحسین مقدم‌سادات»، «سجاد دنیایی» و «امیر مهدی ظهوری» به ترتیب نفرات اول تا سوم را به خود اختصاص داده و در رشته مفاهیم، مقطع بالای۱۶سال «سالار اکبرزاده»، «سجاد پناهی» به طور مشترک نفر اول شده و «میلاد رنجبریه» و «حسن عابدی» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته مفاهیم، مقطع زیر ۱۶ سال نیز «محمد محمدی پور» و «سید محمدامین سیدی» به ترتیب نفرات اول و دوم شده و همچنین «امیر مهدی ذوقی» و «محمدحسن رسولی» به طور مشترک نفر سوم شدند.

انتهای پیام
captcha