پاکبان خویی چک ۲۶۰ میلیون ریالی به صاحبش بازگرداند
کد خبر: 4136329
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

پاکبان خویی چک ۲۶۰ میلیون ریالی به صاحبش بازگرداند

معاون خدمات شهری شهردار خوی گفت: پاکبان ناحیه ۲ این معاونت ۲۶۰ میلیون ریال چک را به همراه کارت های بانکی به صاحب خود باز گرداند.

بهلول آسیایی پاکبان خوییبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی شهرداری خوی، رضا علی‌اکبرلو، معاون خدمات شهری شهردار خوی اظهار کرد: پاکبان ناحیه ۲ این معاونت ۲۶۰ میلیون ریال چک را به همراه کارت های بانکی به صاحب خود باز گرداند.

وی افزود: «بهلول آسیابی» از پاکبانان زحمت کش ناحیه ۲ معاونت خدمات شهری شهرداری خوی صبح امروز هنگام تنظیف در منطقه شیخ نوایی، با یک کیف پول و مدارک که به زمین افتاده بود، روبرو شده بود.

معاون خدمات شهری شهرداری خوی اضافه کرد: این پاکبان در اسرع وقت، کیف پول و محتویات همراه آن را جهت تحویل به صاحبش در اختیار مسئول ناحیه ۲ معاونت خدمات شهری قرار داد.

وی ادامه داد: این کیف پول حاوی سه قطعه چک به ارزش ریالی ۲۶۰ میلیون ریال به همراه مقادیری پول نقد، کارت ملی، کارت سوخت و کارت بانکی بود.

علی‌اکبر‌لو اظهار کرد: صاحب این اقلام ضمن مراجعه به ناحیه ۲ معاونت خدمات شهری شهرداری خوی، آن ها را در حضور مسئول ناحیه دریافت کرده و از این پاکبان نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha